Společnost


BENNET CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44256Odmítnutí reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2020, před 4 lety

Kateřina Rahbani

Znění stížnosti

Dne 7.6.2020 jsem si na Vašich internetových stránkách/v internetovém obchodě Prima Cena objednala zboží Komoda Monet 1, kód produktu 0000105947, číslo objednávky 2020052636, v hodnotě 1.850,00 Kč. Objednané zboží jsem obdržela dne 23.6.2020. Komoda měla výrobní vady: prasklá na boku a chybějící barva na více místech. Zboží jsem nafotila a vrátila zpět k vyřízení reklamace dne 26.6.2020. Zásilka se nám vrátila zpět, z důvodu nepřevzetí z Vaší strany. Zásilku jste odmítli převzít záměrně, tuto informaci mám potvrzenou v emailu od pana T. K. ze dne 04.08.2020. Tímto jste porušili reklamační zákon §18 zákon č. 634/1992, sb. Zákon o ochraně spotřebitele.


Produkt

Komoda Monet 1, kód produktu 0000105947, číslo objednávky 2020052636


Požadované řešení

Na základě ust. § 1829 odst. 1 ve spojení s ust. § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, využívám svého zákonného práva a odstupuji od kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím internetu, která se týká výše uvedeného zboží, jež Vám bylo už zasláno a odmítnuto. Zároveň Vás žádám o poukázání kupní ceny ve výši 2.078,00 Kč a 209 Kč za poštovné na můj bankovní účet číslo 279789001/5500 nejpozději do 14 dnů od doručení tohoto odstoupení od smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2020 17:17, před 4 lety

Prodávající je povinen přijmout zboží k reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i místě nebo sídle podnikání.

Nepřijme-li prodávající zboží do reklamace, dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. V takovém případě by se měl spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci, neboť tento úřad vykonává dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele.

Reklamační lhůta začala obchodníkovi běžet. Na případy, kdy si obchodník zásilku úmyslně nepřevezme, aplikujeme ustanovení § 570 odst. 1 občanského zákoníku: "Právní jednání působí vůči nepřítomné osobě od okamžiku, kdy jí projev vůle dojde; zmaří-li vědomě druhá strana dojití, platí, že řádně došlo."

Ode dne doručení zásilky tedy obchodníkovi začíná běžet třicetidenní lhůta k vyřízení reklamace. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz v souladu s ustanovením § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2020 07:06, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.