Počet nahlášených stížností: | 79 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 21.3.2020 jsem si objednala přes internet zboží, ústní roušky, antibakteriální ubrousky a spreje, respirátory v hodnotě 3430,- Kč na adrese : https://prevence2020.cz Respirátory, ústní roušky, antibakteriální gely Platba byla provedena dne 25.3.2020, bohužel žádné potvrzení o přijetí platby mi nebylo zasláno, proto jsem napsala emailem na prevence2020@seznam.cz prosbu o zaslání potvrzení přijaté platby a také dotaz, kdy přijde zboží, bohužel s žádným efektem, poté jsem opakovaně volala na uvedené telefonní číslo, dovolat se nedá. Takto se to opakuje. Bohužel bez efektu. Také jsem napsala, že odstupuji od objednávky č. 2020¬0321198 ze dne 21.3.2020, s tím, že žádám o navrácení finanční částky 3430,-Kč. Pro moji rodinu je tato částka hodně peněz, a nyní nemáme ani zboží, ani vrácené peníze.
Ústní rouška N95- balení po 50ks, cena 30kč/ks za 1500,-Kč,Dětská maska účinnost přes 90% - 135Kč/ks, v balení 3ks za 405,-Kč,Antibakteriální ubrousky 50ks, 75% alcohol za 210,-Kč,Certifikovaný respirátor FFP2 s CE - (285kč/ks) prodáváme po 2 ks za 570,-Kč,Antibakteriální sprej - 155 Kč/ ks - prodáváme po 2ks za 310,-Kč,Antibakteriální gel i pro děti - 155 Kč/ks prodáváme po 2ks za 310,-Kč ,Bankovní převod: 6,-Kč,Doprava: 119,-Kč,Celkem: 3430,-Kč
Chceme vrátit peníze, v tu dobu nebylo možné sehnat tyto produkty. Používáme roušky neustále, protože máme doma člověka upoutaného na lůžko s dýchacími problémy. Byli jsme rádi, že každý z rodiny přispěje a nakoupíme potřebné věci.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.