Počet nahlášených stížností: | 69 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 1. 8. 2020 jsem přes Slevomat zakoupili vstupenky do Aqualandu Moravia. Bohužel na zadanou e - mailovou adresu do dnešněního dne nedorazily vouchery, zkontrolovány byly všechny složky pošty. Z tohoto důvodu jsme vstupenky zakoupili přímo v Aqulandu Moravia. následně jsme po kontrole internetového bankovnictví zjistili, že platba za neobdržené a nevyužité vouchery byla stržena.
Dne 4. 8.2020 jsem Slevomat kontaktovalapře s kontaktní formulář. Součástí této žádosti byla i příloha o provedené platbě a zaplacení vstupenek přímo v Aqualand Moravia.
Dne 7. 8. 2020 jsem opětovně zaslala žádost o řešení problému přes kontaktní formulář a zároveň na e - mail konzultant@slevomat.cz a podpora@slevomat.cz
Bohužel Slevomat lze aktuálně pouze e - mailem, telefonická zákaznická linka je zrušena.
Nyní je 10. 8. 2020, dosud mě nikdo nekontaktoval, což již nelze považovat za korektní jednání.
Z výše uvedených důvodů opakovaně žádám o vyřešení problému obratem.
V opačném případě budu nucena se obrátit na inspektorát ČOI.
Děkuji za pochopení
Veškeré podrobné informace stížnosti byly již opakovaně odeslány viz v těle stížnosti
Navrácení částky za neobdržené a nevyužité vouchery na bankovní účet, číslo již bylo zasláno.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží (zakoupené vouchery). Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Hezký den, paní Běhounová,
děkujeme za Vaši zprávu, moc mě mrzí, že jste nebyla spokojená. Veškerou komunikaci jsem si dohledala, vouchery jste nezakoupila u naší společnosti, nýbrž přímo u společnosti Aqualand Moravia.
Veškeré nesrovnalosti ohledně nedodání poukazů je tedy třeba řešit s danou společností.
Děkuji za pochopení a přeji hezký den.
Eliška Kronďáková, Slevomat.cz
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,
děkuji za informaci. V počátku řešení této záležitosti jsme nejprve oslovili Aquland Moravia, kde nás odkázali právě na Slevomat.
Opětovně na základě obdržených informací jsme kontaktovali Aquland Moravia a následně problém vyřešili.
Přestože pochybení nebylo na straně Slevomatu, nebýt vložení stížnosti na dTest, na zpětnou vazbu bychom čekali doposud.