Společnost


Tennis-Point GmbH

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44263Nevrácení platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2020, před 4 lety

Sebastian Šupák

Znění stížnosti

Na e-shopu jsem zakoupila dárkový poukaz v hodnotě 3.000,- Když nedošel žádný email s kodem nebo jinými instrukcemi, požádala jsem o stornování objednávky a vrácení platby. E-shop platbu nevrátil a nekomunikuje.


Produkt

Dárkový poukaz


Požadované řešení

Vrácení uhrazené částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2020 16:12, před 4 lety

Nedodala-li společnost zakoupený poukaz ani poté, co ji k tomu spotřebitelka opakovaně vyzvala, porušila svou smluvní povinnost podstatným způsobem. V takovém případě má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky ve lhůtě stanovené spotřebitelkou, ocitá se v prodlení. Je-li společnost v prodlení s plněním peněžitého dluhu, má spotřebitelka právo navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2020 14:56, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.