Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na e-shopu jsem zakoupila dárkový poukaz v hodnotě 3.000,- Když nedošel žádný email s kodem nebo jinými instrukcemi, požádala jsem o stornování objednávky a vrácení platby. E-shop platbu nevrátil a nekomunikuje.
Dárkový poukaz
Vrácení uhrazené částky
|
Tweet |
Nedodala-li společnost zakoupený poukaz ani poté, co ji k tomu spotřebitelka opakovaně vyzvala, porušila svou smluvní povinnost podstatným způsobem. V takovém případě má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky ve lhůtě stanovené spotřebitelkou, ocitá se v prodlení. Je-li společnost v prodlení s plněním peněžitého dluhu, má spotřebitelka právo navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.