Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
v červenci 2014 bylo zakoupeno zboží - galvanická žehlička. Toto zboží přišlo již použité a tak bylo ihned vráceno prodejci. Prodejce nám po několika dnech sdělil, že reklamaci neuznává, jelikož je zboží použité. Avšak kde vzniklo toto použití, když u nás bylo zboží dva dny nedokázal vysvětlit.
Nyní je to již přes měsíc a reklamace je stále neuznaná, nemáme zpět ani peníze ani zboží.
Galvanická žehlička - Golden Miracle
Vrácení peněz - již s touto společností nechci mít nic společného.
|
Tweet |
Při prodeji použitých výrobků je prodávající povinen spotřebitele o této skutečnosti informovat. Pokud se tak nestalo, předpokládá se dodání nového zboží a dodání použitého zboží lze považovat za nesplnění jakosti při převzetí dle § 2161 občanského zákoníku. Prodávající by musel v souladu s § 2161 odst. 2 občanského zákoníku prokázat, že zboží bylo při dodání nové. Jinak má spotřebitel právo na výměnu výrobku.
Společnost D4B Investment, s.r.o. byla o podané stížnosti informována, doposud však neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.