Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Když jsem se odstěhoval, došla mi na starou adresu zásilka a jelikož jsem nebyl přítomen uložili to na poště. Poté jsem si zažádal aby mi zásilku přesměrovali na jinou poštu (požadavek přijali a napsali, že zásilku tam odeslali). Za dva dny se ale rozhodli, že nic z toho neplatí a zásilku odesílají zpátky odesilateli.
Doporučené psaní, Ekonomický
Česká Pošta se bude opravdu snažit plnit přání zákazníka a ne na to z vysoka ....
|
Tweet |
V souladu s § 3 odst. 2 písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že daný slib zavazuje a smlouvy mají být plněny. Pokud tedy za společnost jednal v souladu s § 430 odst. 1 občanského zákoníku zaměstnanec, který přislíbil spotřebiteli zaslání na jinou pobočku, tento slib zavazuje společnost k tomu, aby ho splnila.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.