Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#44274Arogantní vedoucí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2020, před 4 lety

Jana Mariova

Znění stížnosti

Dobrý den,
Chodila jsem roky nakupovat do billi v Plní Majerova ulice. Už párkrát jsem si nechala zavolat vedoucí, jestli toto zboží je fakt čerstvé. Byla jsem hodne krát sklamana. Udávají cerstvost a ve finále 30 %zeleniny a ovoce stará. Před cca 2-3 tydnama, jsem měla probléms cenou. U zaměstnance jsem si nechala zavolat vedoucího. Čekala jsem dlouho už to mě zarazilo. U automatů s lahvema jsem slyšela, jak nikdo vykrikuje,, já nemám čas, ať si počká,, se neposere,,,. Docela jsem se zarazila. Asi po cca 10 min přišel pan vysoký už od pohledu byli vidět, že ho otravuji. Ptala jsem se ho, že mají údajnou jinou cenu, než je na váze. Jen jsem prosila o zkutecnou cenu nic víc. Pan byl velmi nepříjemný, arogantní,jednání jako kdybych byla hloupá a pan jediný kumu vše patří. Takové jednání jsem ještě nezažila.pan nezměnil cenovku ani jsem nevěděla cenu, podle vedoucího cenu nezná a neví. Odešla jsem rozhozcena.od te doby chodím do Skupova a velká spokojenost a nadšení, příjemný a ochotný personál. Dle mého názoru, pan vedoucí neumí jednat se zakaznikama.


Produkt

Stížnost Majerova


Požadované řešení

Požaduji jak se celá situace bude řešit. Myslím si že takové jednání by asi nemělo být.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2020 14:21, před 4 lety

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené nebo vedení společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2020 23:09, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.