Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
Chodila jsem roky nakupovat do billi v Plní Majerova ulice. Už párkrát jsem si nechala zavolat vedoucí, jestli toto zboží je fakt čerstvé. Byla jsem hodne krát sklamana. Udávají cerstvost a ve finále 30 %zeleniny a ovoce stará. Před cca 2-3 tydnama, jsem měla probléms cenou. U zaměstnance jsem si nechala zavolat vedoucího. Čekala jsem dlouho už to mě zarazilo. U automatů s lahvema jsem slyšela, jak nikdo vykrikuje,, já nemám čas, ať si počká,, se neposere,,,. Docela jsem se zarazila. Asi po cca 10 min přišel pan vysoký už od pohledu byli vidět, že ho otravuji. Ptala jsem se ho, že mají údajnou jinou cenu, než je na váze. Jen jsem prosila o zkutecnou cenu nic víc. Pan byl velmi nepříjemný, arogantní,jednání jako kdybych byla hloupá a pan jediný kumu vše patří. Takové jednání jsem ještě nezažila.pan nezměnil cenovku ani jsem nevěděla cenu, podle vedoucího cenu nezná a neví. Odešla jsem rozhozcena.od te doby chodím do Skupova a velká spokojenost a nadšení, příjemný a ochotný personál. Dle mého názoru, pan vedoucí neumí jednat se zakaznikama.
Stížnost Majerova
Požaduji jak se celá situace bude řešit. Myslím si že takové jednání by asi nemělo být.
|
Tweet |
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené nebo vedení společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.