Společnost


guccieshop.cz

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44275Neoprávněně naúčtovaný poplatek, dodání jiného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2020, před 4 lety

Marie Gajdová

Znění stížnosti

Webové stránky se jevily jako česká doména. Objednala jsem panský batoh v ceně 3 657 Kč. Následně mi byl naúčtován poplatek za dopravu 388 Kč. Následující den mi z účtu odešlo 4 700 Kč. Peníze odešly do Číny. Do dnes mi na mail nepřišla ani faktura ani objednávka. Marně jsem se snažila nákup stornovat. Dnes přišlo zboží z Číny. Místo batohu však dorazily sluneční brýle. Nelze nikoho kontaktovat, nikam se dovolat. Nevím co udělat pro napravení objednávky.


Produkt

Pánský batoh Gucci Supreme hnědý


Požadované řešení

Ráda bych dostala objednaný batoh. Popř. Zrušila objednávku a dostala zpět peníze. Taky bych ráda věděla, proč mi zaúčtovali o 700Kč víc.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.9.2020 13:14, před 4 lety

Z vyjádření České obchodní inspekce: "Jako provozovatel webu není uveden nikdo, stránky jsou tedy zcela anonymní a spotřebitel neví, s kým uzavírá kupní smlouvu a vůči komu může nárokovat svá práva. Vyžadována je platba předem kartou, peníze odcházejí v čínských juanech. Před nákupem na těchto stránkách Česká obchodní inspekce varuje."

E-shop je z tohoto důvodu zařazen do kategorie rizikových, viz https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rizikove-e-shopy/. Jelikož je prodejce naprosto anonymní, lze využít pro komunikaci pouze kontaktní formulář uvedený na jeho webových stránkách.

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak prodávající neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci ve formě doporučeného dopisu. V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2020 14:27, před 4 lety

E-shop se nám bohužel nepodařilo kontaktovat, proto není možné stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz řešit a bude uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.