Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#44278Klamani spotrebitele, omezeni meho prava si nakoupit

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.08.2020, před 4 lety

Kateřina Durajová

Znění stížnosti

Dnes 11.8.2020 7:15 Kauflamd Kuřim. Jako kazde rano jsem si v useku peciva vzala dva loupaky za 5,90 vzdy kontroluji nazev, protoze platim u samoobsluznych a nemam cas se tam zdrzovat. U hotovostnich byla fronta, tak jsem zamirila k te na kartu. Po platbe kartou na samoobsluzne pokladne vyskocilo platba neprovedena a pani me upozornila, ze je nejaky problem a ze musim k jine pokladne zaplatit hotove. Z duvodu front jsem sla radeji k normalni pokladne, kde jsem vystala frontu. O rychlosti pani pokladni mluvit nebudu. Kdyz jsem se dosla na radu, pani mi sdelila, ze mam loupaky xxl a ze v pokladne je nema a ze mi je neproda, aniz by sel nekdo na usek zkontrolovat, ze tam xxl loupaky nejsou, ze je tam plny regal techto. Loupaky jsem pani nechala, sla znovu na pecivo, nabalila si dalsi dva a u samoobsluzne pokladny na hotovost je bez problemu zaplatila. Bud klamou spotrebitele chybnym popiskem zbozi, nebo tim ze xxl loupak vazi stejne jako obycejny? Opravdu by Kaufland zkrachoval, kdyby mi pani loupaky prodala? Kolik by byl rozdil? 10 kc? Opravdu to stoji za to neprodat zakaznikovi dva loupaky? Kdybych na pokladne nepracovala 8 let v mnohem frekventovanejsi prodejne, myslela bych si, ze je to mozne, ale neni. Ke vsemu jsem prisla pozde do prace, takze si priste navstevu rozmyslim.


Požadované řešení

Priste si alespon zkontrolovat, co v tom regalu je. Neurazet zakaznika tim, ze snad ma potrebu je okrast o 10,- kc.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2020 16:37, před 4 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.9.2020 15:41, před 4 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2020 11:51, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2020 15:31, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.