Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dnes 11.8.2020 7:15 Kauflamd Kuřim. Jako kazde rano jsem si v useku peciva vzala dva loupaky za 5,90 vzdy kontroluji nazev, protoze platim u samoobsluznych a nemam cas se tam zdrzovat. U hotovostnich byla fronta, tak jsem zamirila k te na kartu. Po platbe kartou na samoobsluzne pokladne vyskocilo platba neprovedena a pani me upozornila, ze je nejaky problem a ze musim k jine pokladne zaplatit hotove. Z duvodu front jsem sla radeji k normalni pokladne, kde jsem vystala frontu. O rychlosti pani pokladni mluvit nebudu. Kdyz jsem se dosla na radu, pani mi sdelila, ze mam loupaky xxl a ze v pokladne je nema a ze mi je neproda, aniz by sel nekdo na usek zkontrolovat, ze tam xxl loupaky nejsou, ze je tam plny regal techto. Loupaky jsem pani nechala, sla znovu na pecivo, nabalila si dalsi dva a u samoobsluzne pokladny na hotovost je bez problemu zaplatila. Bud klamou spotrebitele chybnym popiskem zbozi, nebo tim ze xxl loupak vazi stejne jako obycejny? Opravdu by Kaufland zkrachoval, kdyby mi pani loupaky prodala? Kolik by byl rozdil? 10 kc? Opravdu to stoji za to neprodat zakaznikovi dva loupaky? Kdybych na pokladne nepracovala 8 let v mnohem frekventovanejsi prodejne, myslela bych si, ze je to mozne, ale neni. Ke vsemu jsem prisla pozde do prace, takze si priste navstevu rozmyslim.
Priste si alespon zkontrolovat, co v tom regalu je. Neurazet zakaznika tim, ze snad ma potrebu je okrast o 10,- kc.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.