Počet nahlášených stížností: | 196 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
6.8.2013 jsem zakoupil v prodejně Mountfield Uherské Hradiště-Staré město,výrobek-Zahradní solární sprchu /průměr 150-160mm/.Přesto,že srpen 2013 byl teplotně nadnormální s jasnou oblohou,voda ze sprchy tekla jen vlažná-cca31°C.Výrobek jsem reklamoval-22.8.2013.Reklamace byla 21.9.2013 zamítnuta.
19.5.2014 jsem opět sprchu zprovoznil.Výsledky ohřevu byly podobné.Druhá reklamace byla podána 2.6.2014 a 2.7.2014 byla znovu zamítnuta.Po konzultaci s výrobním závodem Garsys s.r.o.
www. garsys.cz sveda@garsys.cz +420 725 796 255-
vykazuje sprcha závadu a měla být poslána prodejcem k opravě.Prodejce tak neučinil/zvýšené náklady/.
Nevím,zda mohu ještě výrobek reklamovat.V návodu není uveden žádný teplotní režim-jen upozornění před možným opařením.
Plaček Jan
výrobek-Zahradní solární sprcha /průměr 150-160mm/.
Vrácení 3534,- kč
|
Tweet |
Prodávající odpovídá za vady věci, které se vyskytnou v době 24 měsíců od převzetí věci. Pokud nebyly sjednány zvláštní vlastnosti, vychází se z vlastností a jakosti obvyklé pro tento druh výrobku.
Existenci vady může spotřebitel konzultovat se soudním znalcem. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. Případně si spotřebitel může vyžádat stanovisko výrobního závodu, pokud mu ho bude ochotný poskytnout a přiložit toto stanovisko k reklamaci.
Společnost Mountfield a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.