Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 8.8.2020 (mám uschovanou účtenku) jsem zakoupil CLEVER sádlo v Bille Prostějov - Plumlovská 4210/104. Bohužel při jeho použití v kuchyni ještě týž den, resp. při přípravě pokrmu - pečení švestkového koláče s drobenkou, jsem zjistil nepříjemný zápach roztíraného sádla. Jedná se o šarži sádla: L124/45775.
Šarže závadného CLEVER sádla: L124/45775
Výměna za nové balení sádla.
Sdělení informace, zda se nejedná o zdravotně závadnou šarži CLEVER sádla.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/online-formulare/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.