Společnost


UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44290Neprofesionální chování s klienty. Uni Credit Jungmannova 31

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
11.08.2020, před 4 lety

Dia Gordejko

Znění stížnosti

Stalo se u mě několik krát, ale dnes bylo poslední kapkou: arogantní chování ze strany personálu na pobočce Uni Credit, Jungmannova 31. Dne 11.08.2020, čas kolem oběda.

Ani dobrý den.

Musela jsem Dlouho čekat než někdo mě obslouží/ nebo zavolá. Jsem byla jedinou klientskou na pobočce , U každé přepážky sedel někdo a Bavili se o osobním životě.

Můj požadavek o výpisu přehledu transakci a výpisu z účtu byl odmítnut bez důvodu , a pani řekla ať prijdu další den.

Neměla jsem nervy Se dohadovat a sla do další pobočky kde bez problemu jsem vyřadila potřebné věci.

Prosím o nápravu managementem dáme pobočky ,ať provede školení “Chování zaměstnanců na pracovním místě”
Dekuji.


Produkt

Vedení účtu UniCredit


Požadované řešení

Školení zaměstnanců pobočky Jungmannova 31.
Bydlím v Praze 1, a bohužel po každé návštěvě vidím neprofesionální chování.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2020 18:12, před 4 lety

Jestliže banka neposkytuje služby v ujednané kvalitě, resp. v kvalitě jakou u konkrétních produktů garantuje, je na místě vadné poskytnutí služeb reklamovat. Reklamaci či stížnost lze v případě UniCredit Bank podat osobně na kterékoliv pobočce, písemně na adresu UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., Odbor Řízení kvality služeb, Želetavská 1525/1, 140 92 Praha 4 - Michle nebo elektronicky prostřednictvím e-mailu reklamace@unicreditgroup.cz či prostřednictvím formuláře na internetových stránkách https://www.unicreditbank.cz/cs/obcane/formulare/kontaktni-formular-hp.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2020 14:55, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.