Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Stalo se u mě několik krát, ale dnes bylo poslední kapkou: arogantní chování ze strany personálu na pobočce Uni Credit, Jungmannova 31. Dne 11.08.2020, čas kolem oběda.
Ani dobrý den.
Musela jsem Dlouho čekat než někdo mě obslouží/ nebo zavolá. Jsem byla jedinou klientskou na pobočce , U každé přepážky sedel někdo a Bavili se o osobním životě.
Můj požadavek o výpisu přehledu transakci a výpisu z účtu byl odmítnut bez důvodu , a pani řekla ať prijdu další den.
Neměla jsem nervy Se dohadovat a sla do další pobočky kde bez problemu jsem vyřadila potřebné věci.
Prosím o nápravu managementem dáme pobočky ,ať provede školení “Chování zaměstnanců na pracovním místě”
Dekuji.
Vedení účtu UniCredit
Školení zaměstnanců pobočky Jungmannova 31.
Bydlím v Praze 1, a bohužel po každé návštěvě vidím neprofesionální chování.
|
Tweet |
Jestliže banka neposkytuje služby v ujednané kvalitě, resp. v kvalitě jakou u konkrétních produktů garantuje, je na místě vadné poskytnutí služeb reklamovat. Reklamaci či stížnost lze v případě UniCredit Bank podat osobně na kterékoliv pobočce, písemně na adresu UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., Odbor Řízení kvality služeb, Želetavská 1525/1, 140 92 Praha 4 - Michle nebo elektronicky prostřednictvím e-mailu reklamace@unicreditgroup.cz či prostřednictvím formuláře na internetových stránkách https://www.unicreditbank.cz/cs/obcane/formulare/kontaktni-formular-hp.html.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.