Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#44293Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.08.2020, před 4 lety

Karel Polanský

Znění stížnosti

Dne 7.8:2020 jsem ráno SMS zprávou byl obeznámen s doručením zásilky mezi 10 až 12,00. PO CELOU DOBU JSEM BYL DOMA. V 10,45 přišel e-mail, že se nepodařilo zásilku doručit. Že bude umístěna v zásilkovně. Volal jsem proto do depa do Plzně a tam mi zaměstnankyně dokola opakovala, že se šofer pokoušel dovolat (neměl jsem žádný zmeškaný hovor) a že podle GPS na naší adrese byl. Tím prý, podle jejich interních předpisů, a z jejich strany vše v pořádku a chyba je na mé straně.
Na moji odpověď, že tu opravdu nikdo nebyl, nikdo nevolal a nikdo nezvonil opakovala pořád to samé, jako když přeskakuje gramofon. Mimochodem po celou dobu byla doma i dcera, která to vše může potvrdit.
Jestli tímto způsobem vaše společnost kryje šlendrián vašich zaměstnanců, tak to klobouk dolů.
Přes internet si objednávám poměrně často a u jiných společností se mi to nikdy nestalo. Nepočítám Českou poštu, ta je stejná jako vy.
Vím jistě, že od vaší společnosti si už nenechám dopravit nic.
Karel Polanský


Produkt

Číslo zásilky 40654156545


Požadované řešení

Dohledat a potrestat řidiče, kterému jsem se snažil 2x marně dovolat a slečně dispečerce nařídit nekrýt tyto praktiky, pokud o nich ovšem ví, ale o tom jsem téměř přesvědčen.
Rád bych byl informován o opatřeních, aby se tyto praktiky vícekrát neopakovaly.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2020 17:32, před 4 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2020 22:55, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.