Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den,
zakpupil jsem přes www.lidl-shop.cz, výrobník ledu SILVERCREST® SEMK 105 A1, po jednom víkendu používání vykazoval poruchu (pravděpodobně problém s kompresorem a chlazením).
Dne 11.7. jsem vyplnil kontaktní formulář na stránkách lidl-shopu, kde jsem popsal problém.
Na jejich stránkách uvádějí, že mne budou kontaktovat s dalším postupem.
Přišel mi poté email, kvůli osobním údajům, které jsem odsouhlasil.
Poté mi přišlo pouze následující:
Váš požadavek jsme postoupili ke zpracování na servisního partnera.
Od té doby žádný kontakt. Nebylo mi sděleno kam vadné zboží zaslat ani žádný další postup.
Kontaktoval jsem je sám a bylo mi pouze sděleno, že si mám zavolat.
Nyní je to již 30 dní, kdy reklamace není vyřešena a ani se k řešení neblíží.
Je to již 30 dní. Mám v plánu zaslat výrobník ledu zpět s odstoupením od kupní smlouvy, jestliže se nikdo neozve.
Děkuji.
SILVERCREST® SEMK 105 A1
Vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uplatnil u prodávajícího reklamaci v souladu se smluvními podmínkami, má prodávající povinnost vyřídit reklamaci ve lhůtě 30 dní od jejího uplatnění, pokud se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy ze strany prodávajícího a spotřebitel má tak právo od smlouvy odstoupit. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, jež prokazují, že se reklamaci pokoušel v souladu se smluvními podmínkami u prodávajícího uplatnit, avšak ze strany prodávajícího mu to nebylo umožněno.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, pane Chalánku,
vzniklá situace nás velmi mrzí. Zaurgujeme Vaši reklamaci u odpovědných kolegů, aby se Vám co nejdříve ozvali.
Děkujeme za trpělivost a přejeme fajn den.
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: