Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobrý večer do Lídlu chodíme s maminkou a celou rodinou mnoho let. Ale po dnešní zkušenosti s prodavčkou u pokladny mě přešla chuť jít k Vám nakoupit. Dnes jsem dala mamince v autě 500 kč maminka v peněžence měla 1000 kč maminka šla koupit nějaké věci pro mě dom pač jsem v autě měla bratra a roční dítě,které spalo. Poslala jsem maminku. Platila 500 kč a vím to na miliardu %. Paní pokladní jí vrátila 18 kč ( jako by platila 200 kč) ale v peněžence 200 kč žádnou neměla (tak zo znamená že sní platit nemohla ) a když maminka u pokladny řekla že jí špatně vrátila řekla ,že né že se pokladna převážila a zavolal další kolegini. Jenže kdyby platila tak mohla platit max 1000 kč a ne 200 kč ,když žádnou neměla. A jelikož jsem člověk , co má rád věci vždy urovnané a pokud vím ,že mám pravdu tak si pravdu chci ať z principu obhájit chtěla jsem kamer.záznam na což mi řekla že mi ho ukázat nemůže aby byla vidět bankovka. Mohlo se stát, pani prodavačka je také člověk bylo po 20:00 hod mohla se překliknout nevědomky si 500 kč pomýlit 200kč dle mě už byla unavená a spěchala. Byla jsem několik let v Německu ,ale takové jednání se mi nelíbí byla protivná,arogantní, že co by nám měla dávat své peníze já řekla nikdo Vaše peníze nechce ,chceme to co patří nám. Ale nedohodla jsem se já ani maminka s nikým. Jelikož jsi myslím ,že Vaše firma velká známa společnosto obchodní řetězec je presperující měla jsem za to, že zaměstnáváte prodavačky , které jsou profesinální , ale toto.... stalo se mi to u konkurence 1x a nikdy jsem toto nežila aby se to " zavřelo jako by se nic nedělo omluva , nic se nedělo jen to ,že pokladna byla na váze řekla druhá prodavačka.... váha je jedna věc svědomí a charakter další. A jelikož vím že mamka platila 500 kč a ne 200 kč mělo jí být po zaplacení vráceno 500 - 182 kč= 318 kč a ne 18 kč . Kdyby maminka platila tak mohla platit buď 1000 kč a nebo 500kč tyto dvě bankovky měla u sebe jelikož 1000 kč měla celou a já ji dala 500 kč tak nemohla platit 200 kč ,když ji neměla. A něčím platit musela a 1000 kč to nebyla. Proto žádám o vyjádření Vás. Jsem velmi zklamaná z tohoto dnešního nákupu i jsem litovala ,že jsem ten nákup potřebovala a uskutečnil se i Vás v Lídlu. Nakupujeme u Vás často necháváme i spropitné pokladním 10 kč 5kč a nákupy dělame i přes 3000 kč,ale věřte nepsala bych až Vám , kdybych pravdu neměla. Děkují za projednání účtenku mám mohu zaslat s pozdravem Absolonová
Viz na hoře v textu.
|
Tweet |
V případě, že je nesprávně provedeno vyúčtování nákupu a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný správní delikt uložit podnikateli pokutu.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.