Společnost


HECHT MOTORS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:146
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 30 stížnostech.

#4430Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
24.09.2014, před 10 lety

Martin Štoček

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 12.9.2014 jsem koupil dětský zahradní vozík. Děti si s ním hráli na zahradě, mi pomáhali vozit trávu a potom tam dali si písek kde jim prasklo dno. Byl jsem to reklamovat a reklamace nebyla uznaná, že je to dětský zahradní vozík. Na vozíku není ani uvedena hmotnost a ani,že se tam nesmí vozit žádný materiál. Veškerý informace jsem si potom našel na netu do kolika kilogramů to je.


Produkt

HCG411 vozík zahradní dětský


Požadované řešení

Výměna za nový.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2014 10:57, před 10 lety

O vadu ve smyslu nejde, jedná-li se o poškození, k němuž došlo zejména v důsledku nesprávného používání věci, zejména při jejím užívání v rozporu s informací o způsobu použití a údržby věci a o nebezpečí, které vyplývá z jejího nesprávného použití nebo údržby. To však pouze za předpokladu, že prodávající splnil svoji informační povinnost podle ustanovení § 9 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Jinými slovy, je-li reklamovaná vada důsledkem špatného použití věci a nesplnil-li prodávající povinnost podle § 9 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele může se jednat o vadu, na kterou se vztahuje odpovědnost za vady. Dále je nutné přihléhnout k obecně známým skutečnostem týkajícím se určení výrobku a jeho materiálovému provedení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.10.2014 13:58, před 10 lety

Dobrý den,

vyjádření k této stížnosti nemůžeme poskytnout z důvodu, že na uvedené jméno zákazníka neevidujeme žádnou reklamaci. Žádáme o sdělení, kde přesně zákazník reklamaci uplatňoval a pod jakým číslem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.10.2014 16:09, před 10 lety


Martin Štoček

Dobrý den,

číslo reklamace:14SČL00101
Česká Lípa

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.11.2014 10:15, před 10 lety

Dobrý den,

dle vyjádření uvedeném v reklamačním listě č. 14SČL00101, nebyla reklamace posouzena jako záruční z důvodu mechanického poškození vozíku - poškození nebylo způsobeno výrobní ani materiálovou vadou výrobku. Záruka se vztahuje pouze na výrobní či materialové vady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.11.2014 07:53, před 10 lety


Martin Štoček

Tak pište na ty vaše kr..my (možná výrobky),jak se mají používat !!!!!!!!! Aby to nebylo mechanicky poškozeno. Dětský zahradní vozík je podle Vás co ? (asi jen na koukání).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2015 13:59, před 10 lety

Vzhledem k odlišnosti názorů společnosti a spotřebitele stížnost uzavíráme. V tomto případě záleží zejména účelovém určení produktu. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.