Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dne 12.9.2014 jsem koupil dětský zahradní vozík. Děti si s ním hráli na zahradě, mi pomáhali vozit trávu a potom tam dali si písek kde jim prasklo dno. Byl jsem to reklamovat a reklamace nebyla uznaná, že je to dětský zahradní vozík. Na vozíku není ani uvedena hmotnost a ani,že se tam nesmí vozit žádný materiál. Veškerý informace jsem si potom našel na netu do kolika kilogramů to je.
HCG411 vozík zahradní dětský
Výměna za nový.
|
Tweet |
O vadu ve smyslu nejde, jedná-li se o poškození, k němuž došlo zejména v důsledku nesprávného používání věci, zejména při jejím užívání v rozporu s informací o způsobu použití a údržby věci a o nebezpečí, které vyplývá z jejího nesprávného použití nebo údržby. To však pouze za předpokladu, že prodávající splnil svoji informační povinnost podle ustanovení § 9 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Jinými slovy, je-li reklamovaná vada důsledkem špatného použití věci a nesplnil-li prodávající povinnost podle § 9 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele může se jednat o vadu, na kterou se vztahuje odpovědnost za vady. Dále je nutné přihléhnout k obecně známým skutečnostem týkajícím se určení výrobku a jeho materiálovému provedení.
Dobrý den,
vyjádření k této stížnosti nemůžeme poskytnout z důvodu, že na uvedené jméno zákazníka neevidujeme žádnou reklamaci. Žádáme o sdělení, kde přesně zákazník reklamaci uplatňoval a pod jakým číslem.
Dobrý den,
číslo reklamace:14SČL00101
Česká Lípa
Dobrý den,
dle vyjádření uvedeném v reklamačním listě č. 14SČL00101, nebyla reklamace posouzena jako záruční z důvodu mechanického poškození vozíku - poškození nebylo způsobeno výrobní ani materiálovou vadou výrobku. Záruka se vztahuje pouze na výrobní či materialové vady.
Tak pište na ty vaše kr..my (možná výrobky),jak se mají používat !!!!!!!!! Aby to nebylo mechanicky poškozeno. Dětský zahradní vozík je podle Vás co ? (asi jen na koukání).
Vzhledem k odlišnosti názorů společnosti a spotřebitele stížnost uzavíráme. V tomto případě záleží zejména účelovém určení produktu. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.