Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#44300Výrazné zhoršení software setop boxu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

22 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.08.2020, před 4 lety

Vladimir Nejedly

Znění stížnosti

Dobrý den, po nedávné automatické úpravě software setop boxu je televize pod hranicí použitelnosti. Problémů je mnoho. Celkově pomalejší odezva, neintuitivní menu (dosud jsem nedošel na to, jak se na jeden klik dostat do právě přehrávaných programů), nevím jak nahrát pořad a tak dále a tak dále.


Požadované řešení

Prosím, vraťte předchozí verzi software.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.9.2020 15:40, před 4 lety

Pokud změna v provádění služby vede k tomu, že není možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo je možné ji využít jen částečně, a z důvodů na straně společnosti, doporučujeme spotřebiteli kontaktovat společnost s žádostí o změnu způsobu, jakým je služba poskytována, případně s reklamací dané služby a s žádostí o přiměřenou slevu z ceny či poskytnutí náhradní služby. Přehlednost "výběrových menu", a tudíž použitelnost původně zakoupené služby, se řídí hlediskem tzv. průměrného spotřebitele.

V případě, že společnost by reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.