Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#44303Hovězí na polévku + morkové kosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.08.2020, před 4 lety

Eva Valešová

Znění stížnosti

Dne 11.8.2020 jsem zakoupila maso na polévku za 88 Kč v krabici v Blle na Letné. Dnes jsem to tozalila k vaření a k mému úžasu tam bylo 5 morkových kostí + kousek předního hovězího v cárech, asi zbytky (hnus) a to mám vařit polévku pr těžce nemocného na bujon. To byly dost drahé morkové kostičky, Příště raději k jinému řezníkovi.
Jsme dost staří manželé, abychom z důchodu platili drahé kosti.

Valešová, Střešovice, Praha 6


Požadované řešení

Příště více kontrol, co se do krabic dává.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2020 14:15, před 4 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/online-formulare/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2020 23:05, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.