Počet nahlášených stížností: | 310 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den, rad by som zrusil svoj ucet s menom bratislavapeto a tym aj ziadal prevod mojej platby 19.99 EUR na moj ucet
Dakujem
Vratit peniaze za ucet na hotrandenie.com a nasledne zrusit ma zo vsetkych odbernych stranok. a uplne moj mail vymazat z vasej databazy
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy (např. support@intermax-ag.de) či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.
Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebiteli doporučujeme také oslovit jeho banku s případnou žádostí o zablokování karty.
Právní jednání spočívající v odstoupení od smlouvy doporučujeme zaslat v dané lhůtě přímo společnosti. Portál VašeStížnosti.cz slouží především ke zprostředkování mimosoudního řešení spotřebitelských sporů a je založen na principu dobrovolnosti (společnost není povinna reagovat), což v konečném důsledku znamená, že společnost by se o jednání spotřebitele učiněném skrze tento portál nemusela vůbec dozvědět. Takové jednání by vůči ní nemělo právní následky.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.