Počet nahlášených stížností: | 133 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Na konci května jsem si s manželem ve Scontu v Praze vybrali manželskou postel s termínem dodání 32. týden (tedy 3. - 9. 8. 2020). V pátek 9. 8. nám přišla SMS, kde nám společnost oznámila, že postel není a neví, kdy bude. Na telefonáty a emaily neodpovídají. Tento týden se stěhujeme do nového bytu a kvůli chybějící posteli nemáme kde spát.
KARLA Postel 180 x 200 cm
Rychlé dodání zboží a sleva za prodlení.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
prosím o uvedení správného čísla kupní smlouvy, abych mohl stav prověřit. Podle jména jsem nic odpovídajícího nenašel.
Omlouvám se za komplikace.
S pozdravem, J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.
Dobrý den,
omlouvám se za špatně uvedené číslo, mělo by to být 6064074/1-701 (na jméno Macháček).
Hezký den,
A. Macháčková
Dobrý den,
zjišťoval jsem stav u výrobce, bohužel se mu díky dovoleným zpozdila výroba a Vaši postel je schopen dodat až ve 35. kal. týdnu. Samozřejmě máte nárok na slevu za prodlení, případně odstoupení od kupní smlouvy. Omlouvám se Vám za komplikace.
S pozdravem, J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.