Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#44312Nedodržení čtrnácti denní lhůty pro vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 hodiny 38 minut

Detail stížnosti

Publikováno
12.08.2020, před 4 lety

Matěj Aubrecht

Znění stížnosti

23.7.2020 jsem zakoupil u společnosti czc přes internetový obchod notebook značky HP v hodnotě 17 490 Kč. Po příchodu domů o zapnutí jsem došel ke zjištění že je notebook nefunkční. Dne 24.7.2020 jsem hned ráno jel na pobočku czc v Liberci odstoupit od kupní smlouvy. Personál mne řekl že mají čtrnáct dní na posouzení zda jsem chybu neudělal já a zda došlo či nedošlo k porušení záruky, až to vše vyřídí vrátí peníze. Bohužel se tato lhůta nedidrzela a v dokumentech které jsou k dispozici se náhodně měni data. Třeba dobropis byl výstaven 24.7.2020 se splatností 7.8.2020 a zároveň byl vytvořen reklamační protokol který má datum přijetí 27.7.2020. Od té doby došlo ke změně data na dobropisu na výstaveni a zároveň splatnost k datu 1.8.2020 a to bez mého vědomí. Dále mne na infolince czc bylo minulý týden v pondělí sděleno že notebook museli odeslat na posouzení do jejich partnerského servisu jelikož si s ním technici czc nevěděli rady. Notebook servisní technik převzal 7.8.2020 a podle vyjádření daného servisu ještě ten den technik uznal výrobní vadu a odeslal protokol zpátky czc. Včera jsem psal email na společnost vsp data který je partnerským servisem právě czc a zjišťoval kdy dali vědět czc a zda vůbec. Přišla odpověď že servisní zprávu odeslali ještě ten den kdy se notebook dostal k technikoj. Czc mne doporučuje čekat že čeká na vyjádření servisu. Tyto praktiky se mě opravdu nelíbí a tak se obracím na vás.


Produkt

HP Pav Gaming Laptop15-cx0032nc


Požadované řešení

Potvrzení dobropisu a následné vydání již nového kusů který je připraven k vyzvednutí na pobočce v Liberci


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2020 16:33, před 4 lety

Pokud spotřebitel využil svého zákonného práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu a toto zboží navíc prodávajícímu vrátil, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.