Počet nahlášených stížností: | 722 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 20 |
Objednávkou číslo 1191889758 jsem si objednala úložný box do lednice - Frigibox. Zaplatila jsem částku 635,- kč. Byly mi dodány 3 identické panenky pro miminka. Panenky jsem již vrátila balíkem zpět. Žádám o výměnu za mnou objednané zboží což je úložný box do lednice.
Vzhledem k tomu, že jsem na balík neuvedla kód reklamace, uvádím ho jako neveřejný údaj v dalších informacích.
Úložný box do lednice - frigibox
Źádám výměnu za objednané zboží.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Dobrý deň, zákazníčka nás mohka kontaktovať aj skôr ako balík odoslala. Ďakujeme za informáciu. Za chybu pri balení sa ospravedlňujeme
Pekný deň, Vigoshop
Moje stížnost zatím nebyla vyřešena. Budu nucena se obrátit na na Českou obchodní inspekci.
Ing. Jiřina Nováková
Dobrý deň, požiadavka bola úspešne vyriešená. Zákazníčka si balik prevzala.
Pekný deň
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Stížnost byla zdárně vyřešena.