Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 12 |
Objednavala jsem si nejdřív plavky na jméno manžela a poté jsem si na své jméno objednavala Krajkovou push up podprsenku. Zboží se na mě absolutně nehodilo a konkrétně krajková podprsenka vypadala úplně jinak než měla podle videí a obrázků. Vyplnila jsem cca 3. nebo 4. Den formulář na vraceni peněz a další den 17.7. 2020 sem nechala z pošty odeslat zboží zpět a to doporučeně. Balík i e-mail komunikaci jsem vedla dle pokynu společnosti. Jelikož balík byl odeslán doporučeně 22.7. mě pošta informovala pomoci sms, ze zásilka byla doručena.
Od te doby jsem se však obchodu nedockala žádného potvrzení o příjmu zásilky a ani o stavu řízení ve věci vraceni peněz. Jelikož zboží bylo obchodu doručeno do onoho limitu 14 dni, nechapu, proč je u společnosti takový problém vyhovět mému požadavku
Krajková černá push up podprsenka, která lze nosit 4 způsoby užití raminek. Dále to byly push up plavky akce 1+1. Oba produkty byly objednány ve velikosti A ale každá pod jiným jménem. Proto jsem užívala čísla zásilek uvedena V e-mailu obchodem
Chci okamžitě informace o stavu zásilky, která společnosti dorazila 22.7. 2020 A to na e-mail (viz referenční údaj) a dožaduji se vraceni peněz, má které mám dle podmínek vaši společnosti právo. A to na bankovní účet, jehož číslo jsem společnosti vyplňovala ve formuláři podle jejich pokynu.
|
Tweet |
Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Dobrý deň, zákazníčka nás kontakotvala emailom. Požiadavka bola vyriešená.
Pekný deň
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.