Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#44332Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2020, před 4 lety

Miluše Podrazilová

Znění stížnosti

Moje zásilka,která byla posílána z Belgie,přišla do ČR 21.7.2020 na vyměňovací poštu,odtud byla 28.7. předána na třídící poštu a tam prostě zamrzla,i když mám podací číslo zakázky,tak je mi to bohužel k ničemu.číslo mojí zakázky je LB884157506BE.Nechápu,proč to tak dlouho leží na jedné poště,přestože je to jenom obyčejná zásilka.Myslím si.že tady určitě je nějaký zádrhel a měl by se řešit.To přece není normální,Kdybych já tak pracovala ve svém zaměstnání,tak už by mě dávno propustili.Děkuji za vyřízení.Podrazilová


Produkt

šperky z Belgie


Požadované řešení

Já své zboží chci obdržet,ale chci aby udělali nápravu na poště.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.9.2020 16:28, před 4 lety

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.