Počet nahlášených stížností: | 64 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 5.8. jsem měnila adresu doručení balíku, měla jsem zato, že je to pro společnost DPD standardní jev nikoli pokus o vynález perpetum mobile.Od 7.8 mi nejsou schopni zásilku doručit, neustále přesouvají doručení, a to k dnešnímu dni již po páté..Volání na jejich zákaznickou podporu, zcela zbytečné, telefonistky sice ochotné, 3x mi přislíbily doručení další den, nicméně nic takového se netalo, nemají ani číslo na depo, takže balík dodnes nemám, na maily ani stížnosti DPD nereaguje, jejich chováním a přístupem jsem neskutečně zklamaná..
Nedoručená zásilka č.13499301090677
Doručení zásilky
|
Tweet |
Jednání zaměstnance společnost v souladu s ustanovením § 430 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zavazuje. Pokud zaměstnanec přislíbil spotřebitelce plnění na jiné místo, než které bylo původně mezi stranami smluveno, je společnost povinna plnit na tomto nově dohodnutém místě. Jedná se o tzv. novaci smluvního závazku, neboť je změněna jedna z náležitostí uzavřené smlouvy - místo plnění. Tato povinnost vyplývá společnosti mj. z § 3 odst. 2 písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a obecné soukromoprávní zásady pacta sunt servanda.
I v případě, kdy by se společnosti o předání balíku prokazatelně pokusila, avšak toto předání nebylo z rozličných důvodů možné, má zpravidla (záleží na obsahu smluvního ujednání) povinnost uložit balík na sběrném místě, kde si jej spotřebitel vyzvedne, anebo jej doručit zpět odesílateli.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.