Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 10 |
12.8. Jsem v Lidlu Prúhonice zakoupil sýr Camembert Pilos. Po otevření 13.8. jsem v něm našel 8 červů.Doporučená spotřeba 16.8.
Aktuální foto mohu zaslat. Nežádám náhradu , ale pokud je celá dávka s červy, mělo by se s tím něco dělat
Odstranit výrobky z prodeje
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky s neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat.
Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin. Má-li spotřebitel možnost prokázat, že zboží bylo vadné už v určité době (např. fotografií prokazatelně pořízenou v určité datum), výrazně to vylepší jeho důkazní pozici.
Spotřebitel by mohl zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/online-formulare/.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.