Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#44349Červy v zakoueném Camembertu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 17 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2020, před 4 lety

Alex Ferra

Znění stížnosti

12.8. Jsem v Lidlu Prúhonice zakoupil sýr Camembert Pilos. Po otevření 13.8. jsem v něm našel 8 červů.Doporučená spotřeba 16.8.
Aktuální foto mohu zaslat. Nežádám náhradu , ale pokud je celá dávka s červy, mělo by se s tím něco dělat


Požadované řešení

Odstranit výrobky z prodeje


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.9.2020 17:03, před 4 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky s neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat.

Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin. Má-li spotřebitel možnost prokázat, že zboží bylo vadné už v určité době (např. fotografií prokazatelně pořízenou v určité datum), výrazně to vylepší jeho důkazní pozici.

Spotřebitel by mohl zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/online-formulare/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2020 13:02, před 4 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2020 16:03, před 4 lety

Společnost nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.