Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#4435Koupě vadného zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.09.2014, před 10 lety

Ondřej Žižka

Znění stížnosti

Dobrý den, u CZC nakupuji ji řadu let, ale to, co se mi aktuálně děje, nemůže být ututláno. Obracím se tedy s prosbou o radu na Vás.

Dne 28.8. jsem u CZC zakoupil na IČo PC komponenty na PC sestavu za nemalou částku (40tis Kč). Následující dny po složení sestavy jsem narazil na funkční problémy se základní deskou.
=> CZC mi prodalo vadnou zakladni desku, navíc se starymi verzemi FW, ovladači, BIOSem.
a zde to všechno začalo:

Po telefonní dohodě s operátorkou na zákaznickém centru dne 3.9., jsem zasílal přes pobočku/partnera v Liberci na posouzení novou základní desku vč CPU.


1) reklamace č.: FRC2014012894
produkt: MB ASROCK Fatal1ty Z77 Professional-M, 1155, DDR3, ATX
popis závady:
Po veškeré aktualizaci, BIOSU (puvodní BIOS byl z roku 2012!!), ovladačů, nefunguje 2x USB vedle PS2 konektoru (po přehrání BIOSU a resetu CMOS se USB podarilo rozbehnou, ale po restartu PC opet nefunkcni). používání na windows 8.1! Dle výrobce je deska plně kompatibilní s tímto systémem

2) reklamace č.: FRC20140128945
produkt: CPU intel Xeon E3-1230V2 (3,3GHz, 8MB, LGA 1155)
popis závady:
CPU zasazen v desce


Společnost CZC vubec nezajímá fakt, že mi prodalo vadný kus. Tváří se, jako když se jedná o běžnou reklamaci a tak dle zákona mají až 40 dní na vyřízení (jelikož je to na IČ, nevztahuje se na me 14dni denní lhůta vracení zboží).
Na obchodním oddělení je většina operátek velmi nepříjemná. neustále mi opakují větu: "Dle zákona máme až 40 dní čas na vyřízení" a tím to pro ně končí, to že mi už prodali rozbitou věc, je vubec nezajímá! Dále si paní operátorky neustále protiřečí, každá z nich mi vždy sdělí nějakou informaci, a když ji později přetlumočím další operátorce, uplně se diví, jak mi tohle někdo mohl říct. Poslední zajímavá věc, která mi byla sdělena je ta, že až se mi vrátí CPU, mám do pulnoci od převzetí čas to vyzkoušet a v případě chyby ihned nahlasit, protože by se to stále vztahovalo k puvodni reklamaci.

Výsledek:

add 1) deska se mi za 5 dní (8.9.) vrátila, že je naprosto v pořádku, ale našla se chyba v CPU

add 2) dnes (dne 24.9.) jsem konečně obdržel vyměněný CPU a ještě dnes večer jsem se pustil do zkoušení

=> 2x USB, kvůli kterým vedu tuto reklamaci STÁLE NEFUNGUJÍ!!! - tudíž deska je stále vadná

No jo, jenze ja puvodne reklamoval desku, jenze ta se mi vratila, ze je v poradku a chybaje v CPU a tak jsem az do ted cekal na CPU, bez ktereho desku nevyzkousim. CPU prisel, ale USB na desce stale nefunguji, tudiz mi rekli, ze musim zalozit novou reklamaci na desku a zaslat zpět, tudíž musím opět projít celý měsíční proces znovu!
Tzn. koupil jsem si PC a ted se mam na nej doma 2 mesíce jen koukat? to SNAD NE??!

Jako dukaz jsem i vytvoril video zaznam.
https://www.youtube.com/watch?v=614RNZoFKE0&feature=youtu.be


Jaké bude tedy řešení?

Navíc jsem díky CZC info-lince (přepojování a dohadování) přišel o veškeré volné minuty, které mi nikdo neproplatí. Dále jsem musel zakoupit novou teplovodivou pastu (ktera je ted opet vyčerpaná, jelikož když to musím opět vrátit, budu muset znovu koupit novou!)


Toto jednání se mi ani trochu nelíbí, človek si neco koupi a jen kvuli Ič s tim jsou takovehle problemy. Vsechno bych pochopil, kdyby věci fungovaly jak mají a časem by se proste rozbili. To potom cely tento reklamacni proces opravdu človek pochopi, ale když už jsem to zakoupil vadné?? Operatorky se mi tiše smeji do telefonu, protoze z jejich jednání hned vycitite, že jim je to uplne jedno a vlastne je s timhle spis otravujete "v jejich uz tak nabite pracovni dobe."

Mockrát děkuji za reakce.


Produkt

MB ASROCK Fatal1ty Z77 Professional-M - chybné 2x USB 3.0 vedle PS/2 konektoru


Požadované řešení

Výměna stavajiciho CPU a MB za jiné produkty, jelikož alternativy v této patici 1155 a chipsetu se už neprodávají nebo nesplnuji me pozadavky. Tudíž je třeba si vybrat produkty s paticí 1150.

Požadována výměna by byla za tyto:
MB: http://www.czc.cz/msi-h97-gaming-3-intel-h97/152740/produkt
CPU: http://www.czc.cz/intel-xeon-e3-1231v3/153117/produkt


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2014 11:02, před 10 lety

Lhůta pro vyřízení reklamace ve vztahu k podnikateli nevyplývá ze zákona. Subjekty si mohou takovou lhůtu sjednat, případně může vyplývat z obchodních podmínek.
Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo
a) na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
b) na odstranění vady opravou věci,
c) na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
d) odstoupit od smlouvy.
Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.
Podstatné je takové porušení povinnosti, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala; v ostatních případech se má za to, že porušení podstatné není.
Odlišně od toho může být prodávajícím poskytnuta záruka za jakost, která může stanovit jiné podmínky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.9.2014 11:26, před 10 lety

Dobrý den pane Žižko,

dle mých informací řešíte celou záležitost se servisním technikem (p. Tomanem), kde jste domluveni na výměně desky, pokud se vada projeví a nový procesor Vám byl již vyměněn pod reklamací RE14038896.

Prosím o strpení. Včera byla deska ponechána na partnerské pobočce, dnes večer by měl technik dostat vše do rukou.

Děkuji za pochopení a omlouvám se za komplikace s produkty.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.9.2014 20:54, před 10 lety


Ondřej Žižka

Dobrý den pane Bočku,

ano, ale s panem Tomanem jsem se na tomto postupu dohodl teprve až včera dopoledne. Tzn., že od koupě komponent (28.8.) jsem je doteď pořádně nepoužil a akorát se na ně už měsíc dívám, než používám. Jak jsem psal v 1. příspěvku, desku jsem Vám zasílal 3.9. a přibližně 8.9. se mi vrátila zpět s tím, že je naprosto v pořádku, ovšem to byla lež, jelikož po výměně CPU (24.9.) jsem desku mohl otestovat a závada trvala nadále.

Nyní jsem s panem Tomanem domluven, že mi desku vymění za nový kus, zaktualizuje a vyzkouší a v pátek by mohla být zpět a doufám že již na 100% funkční.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.10.2014 08:33, před 10 lety

Dobrý den pane Žižko,

děkuji za informaci. Prosím poté dejte vědět, jak vše dopadlo.

Hezký den.

Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.10.2014 19:43, před 10 lety


Ondřej Žižka

Dobrý den Bočku,

Takže PC se mi vrátil s tím, že je vše plně funkční a byly důrazně testovány všechny mnou uvedené poznámky k mé závadě -> výsledek .. nic se neprojevilo.. PC mi přišel domů. Domá jsem PC položil na stůl a zacal s provozem... nahrál jsem OS Win 7 a stále USB nešly (bylo ovšem třeba doinstalovat příslušné ovladače, ale ty stejně nepomohli. Technik mi sdělil, že to testoval jen pod Win 8.1 (ty jsem také uváděl) a že zde není třeba nic doinstalovávat a vše funguje již od nahrání OS.. Tak jsem zkusil WIN 8.1, ale po USB ani slechu. Nahrál jsem tedy zpět Win 7 a začal "laborovat s ovladači".. nakonec se mi konečně povedlo dané USB zprovoznit tak, jak mají fungovat a vypadalo to už nadějně.
Jenže pak to začlo.
Poté, co šly USB, začal jsem připojovat zbytek potřebných věcí (dosud, jsem měl jen myš, klavesnici a monitor).
Připojil jsem tedy zbylé HDD, další monitory a vyzkoušel PC.. vše šlo jak má (hlvně tedy USB).. poté jsem odpojil externí zařízení a PC jsem dal pod stul (kam normálně patří, jelikož se mi moc na stul už nevejde). Pod stolem jsem opět připojil externi zařízení a zapl. Kouknu do správce zařízení a po USB od ASMedia ani slechu (ani BIOS je nevidi).. tak jsem vse externi opet odpojil, dal PC zpet na stul a pripojil jen mys, klavesnici a monitor. USB šly. Opět jsem dal PC na zem, zapojil myš, klavesnici a monitor a USB neexistovaly. Toto jsem udělal celé jeste 2x a výsledek stale stejný! Na stole jdou, pod stolem NE! Pote jsem udělal rošádu, že jsem pod stolem PC nadzvedl, nasimuloval přesun ve vzduchu a položil jsem PC zpět pod stul.. USB šly.. ovšem jen do te doby, nez jsem PC na nejakou dobu vypnul (při restartu se nic nemenilo.) cca po 20min zapnuti PC už USB opet neexistuji (ani v BIOSU).
Nyni mam PC na stole, ale USB uz proste nefunguji.
Po konzultaci a seznámenim se s mým problémem technikovi + dodatkem, že si myslím, že je někde vadný kontakt (ale sám nic podezreleho nevidím), mě technik ujistoval, ze tento problem zkoumal a k zadne korozi, zkratu či špatnemu kontaktu nikde nedochazi.. OVŠEM, JAK TEDY VYSVĚTLIT TOTO CHOVÁNÍ USB? pod stolem nesly, na stole ano..?! Ted nejdou vubec (ani pod stolem, ani na stole).

Jedine na čem jsme se s technikem shodli je, že kdyz PC opet poslu zpet, jemu tam vse pujde a nic se nevyresi.. kdezto me po jeho prevzeti to doma nejde.

KDE JE TEDY CHYBA A JAK JI VYŘEŠIT??

PC, které jsem ted naposledy převzal, bylo kompletne postavene a odzkoušené technikem.. já jej pouze vybalil z krabice a zapojil do el. síte. a jak popisuji výše, hned po spuštění bylo vše jinak. Pak jsem "kouzlem" USB rozbehl, ale po přesunutí a hlavně pak vypnutí PC, se USB uplne ztratili z PC a PC o nich nic nevi (ANI BIOS).

Takže ve zkratce výsledek: koupil jsem si u Vás 28.8. 2014 za 42tis. (což rozhodně není málo peněz) PC + monitory. PC je hned od koupě již po dvou reklamacích, které nic nevyřešily, do 9.10. jsem byl takřka bez PC, nyní sice mám PC, ale stále se stejnou závadou. Dále dodnes nemohu PC skoro vubec vyuzit, jelikož tam nemohu mít svá data, protoze Vám PC s mymi daty rozhodne na servis neposlu.

Když jsem se ptal technika, jak to tedy mohu vyřešit, když já si na své závadě trvám a již 2x jsem ji z videodokumentoval a vše zapojuji stejne jako technik, řekl mi NIJAK!
Vy sice máte závadu, ale nám se neprojevuje a tak Vám to nemuzeme uznat..
Tudíž i moje přiložené video, kde je jasne dokazane, že si nevymýšlím, je "naprd", protoze Vám to jde a me ne. a opakuji, vse delam stejne jako technik. do desky pouze pripojim mys, klavesnici, grafiku, SSD a monitor a USB nejdou.. to same udela technik, a jde mu to.. Ani ja, ani technik se v zadnem nastaveni nehrabeje, pouze pripojime periferie a jsou dva vysledky.

Děkuji za Vaší reakci

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2014 10:50, před 10 lety

Nastíněnou situaci nám bohužel nepřísluší hodnotit z odborného hlediska. Pokud tedy prodávající nenavrhne jiné řešení, doporučujeme konzulaci se soudním znalcem, jejichž seznam je www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V tomto případě by bylo vhodné určit co je příčinou závady. Dle závěrů soudního znalce by bylo nutné stanovit další postup.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.10.2014 13:41, před 10 lety

Dobrý den pane Žižko,

chování USB je mi bohužel záhadou. Navrhuji odeslat PC ještě jednou na pobočku Praha Háje, na mé jméno. Kde PC předám ještě jednomu technikovi, který pro Vás udělá přednostní diagnostiku a případně výměnu nějaké komponenty.

Ještě se zeptám, zda jste před nákupem řešil s někým kompatibilitu hardwaru.

Děkuji za reakci a omlouvám se za komplikace.

Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.10.2014 15:47, před 10 lety


Ondřej Žižka

Vážený dTest,

Mockrát děkuji za návrh, také jsem nad tím už začal uvažovat. Děkuji za konkrétní odkazy.

--------------------------------

Dobrý den pane Buček.

Zkusil jsem na bucek@czc.cz zaslat email. Mohl byste prosím na něj dle obsahu reagovat?

Je email spravně?

(nerad bych tu z toho udělal chat, ale chtěl bych se s Vámi spojit, ovšem nemám na Vás žádný kontakt, tak jsem zkusil trefit Váš email.)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.11.2014 07:57, před 10 lety

Dobrý den pane Žižko,

po telefonické komunikace a pravděpodobně dořešení problému prosím o Vaše hodnocení.

Děkuji.

Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.11.2014 13:29, před 10 lety


Ondřej Žižka

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den pane Bočku, Vážená redakce dTestu,

chtěl bych tedy tímto shrnout výsledek a uzavřít tento problém.

Naposledy jsme zde skončili tím, že mám PC opět zabalit a tentokrát poslat na pobočku do Prahy.
Nakonec jsem jel do Prahy s PC (i videozáznamem o vadě) osobně, aby se vše vyřešilo na místě. Závada sice opět na pobočce CZC nebyla prokázána, ovšem na základě mého doloženého videa přeci jen uznána.
Tudíž došlo k výměně MB a CPU. Xeon 1230 mi byl vyměněn za Core i5 4570 a deska Asrock za desku Gigabyte. Poté byl PC techniky v CZC odzkoušen, provedeny benchmarky a já mohl jet spokojeně zpět do LBC.
Ovšem po přijetí domů jsem narazil na nový problém s PC. Po připojení a spuštění se pouze při zapnutí zapínal "nadvakrát". Při každém startu se boot jednou zacyklil. Po pár dnech mi to už nedalo, protože mi přislo, že to není normální a začal jsem to opět řešit.
Nakonec to dopadlo tak, že jsem jel opět s PC do Prahy, kde jsem si nechal opět vyměnit komponenty za jiné. CPU, MB, zdroj a chladič.
Zvolil jsem AMD FX-8320E, MB od MSI 970 Gaming, zdroj Seasonic a chladic FeraII.
Opět jsem nechal CZC PC sestavit, odzkoušet a jel jsem domů do LBC.
Doma jsem odzkoušel a vše vypadalo již nadějně.
Ovšem cca po 4dnech jsem náhodou zjistil, že z nějakého důvodu částečně nefungují USB3.0 (jak na desce, tak i na case).
Pozval jsem si technika, který mi udělal celkovou analýzu PC, el. sítě, komponent i periferií. Vše se ukázalo být v pořádku, tudíž technik konstatoval chybu opět na desce, jelikož se chipy VL806 pro USB3.0 abnormálně přehřívaly.

Ovšem nakonec jsem zkusil nahrát misto Win7 + MSI ovladace, Win 8.1 s Miscrosoftimi ovladaci, a USB již fungují. Měl jsem více jak týden na test a vypadá to, že je již vše stabilní a konečně funkční.

S CZC (konkrétně s panem Bočkem) jsem se domluvil, že desku reklamovat teď nebudu, jelikož na Win 8.1 to již konečně funguje jak má, ale pokud by se objevila jakákoliv chyba, již to nebudu zkoumat a rovnou PC zasílám zpět na reklamaci a vše se vyřeší jinak.

Jsem sice zklamán, že se mým problémem CZC začalo zabývat až zde po zveřejnění a nešlo to hned od začátku v klidu, na druhou stranu jsem rád, že se to konečně "vyřešilo" k spokojenosti oběma stranám (hlavně mojí) a že CZC (tedy pan Boček) mi ve všem vyšel vstříc.

Děkuji