Společnost


Porticato media Ltd.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44353Opakovaná platba za předplatné

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2020, před 4 lety

Ladislav Hrudník

Znění stížnosti

Dobrý Den, Na stránce randezone.cz Jsem si zaplatil dne 25.7. 3 denní předplatné které stálo necelých 40 Kč. Hned druhý den jsem se rozhodl zrušit předplatné takže jsem to podle návodu udělal ( nastavení – moje nastavení– historie vyúčtování – zrušení předplatného) ale i přesto že jsem předplatné zrušil tak mi chodí na účet žádosti o další strhnutí peněz(Jediný důvod proč se mi peníze nestrhávají, je že na účtě nemám dostatek peněz.)

Také jsem se snažil odstranění účtu ale podle návodu jsem měl jít do nastavení – moje nastavení Kde by mělo být odstranění účtu ale nic takového tady není.

Dále jsem se snažil napsat na podporu stránky randezone.cz jde mi poslali automatický e-mail který mi v ničem nepomohl.

Předem děkuji za pomoc.
S pozdravem Ladislav


Požadované řešení

Požadoval bych o zrušení předplatného a popřípadě odstranění účtu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.9.2020 13:39, před 4 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy (zásadně 14 dnů od uzavření smlouvy), uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy, popřípadě se pokoušel odstoupení zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě jinak prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.

Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebiteli doporučujeme také oslovit jeho banku s případnou žádostí o zablokování karty.

Dle ustanovení § 555 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že právní jednání se posuzuje podle svého obsahu (nikoli výlučně podle svého označení či formy). Tzn., že i kdyby bylo právní jednání spotřebitelem označeno jako výpověď, avšak z jeho obsahu by bylo patrné, že jde o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od uzavření smlouvy, je nutné toto jednání vyhodnotit jako odstoupení od smlouvy ve smyslu ustanovení § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. O tomto odstoupení platí to, co je uvedeno výše ve vyjádření.

V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2020 22:11, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.