Počet nahlášených stížností: | 310 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 12.8.mi byl strzen poplatek 2388,-kc. Nevím ani za co to bylo. Nejsem si vědom nějaké provedené transakce a ani potvrzené úhrady. Nic jsem nezakládal a ani to v plánu nemám. Můžete mi tedy poslat informace k této úhradě že dne 12.8.2020 na email:mavarickgames@seznam.cz
Chci částku vrátit zpět na účet, já nic neposílal a ani nic nezakládal.dekuji.
Nesmyslné stržení z účtu
Chci zpět na účet 2388 korun které mi byly strzeny.
|
Tweet |
Společnost IntermaxGroup AG je zahraničním provozovatelem sítě internetových seznamek, které jsou spotřebitelům dostupné mj. i v českém znění. Poskytuje jak bezplatné, tak placené služby.
Není-li si spotřebitel vědom toho, že by s danou společností uzavíral jakýkoliv závazek, neexistuje pravděpodobně ani platná pohledávka společnosti. V takovém případě by měl spotřebitel společnost neprodleně kontaktovat se sdělením, že se vůči němu dopustila tzv. bezdůvodného obohacení. Dle § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má ten, kdo se na úkor jiného bez spravedlivého důvodu obohatí, povinnost ochuzenému vydat, oč se obohatil. Vrácení by mělo proběhnout neprodleně po výzvě spotřebitele.
V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobnívýzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
K dozorovým orgánům:
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Zde je také telefonický kontakt: 41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 BernEidgenössisches
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.