Počet nahlášených stížností: | 464 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Koupě 2 roušek s nanovlaknem na e-shopu ochrannerousky.cz. Obě roušky jsou malé, křivě ušité, mají mít 4 vrstvy. Dodány s certifikátem kvality. Obal 1 roušky nebyl uzavřen. Na certifikátu stojí- z hygienických důvodů nelze odstoupit od kupní smlouvy po porušení hygienického obalu. Rouška nevypadá na to, ze by měla 4 vrstvy.Uveden výrobce e- shop Sablo s.r.o., IČO 085 85 105. Napsala jsem mail na ochrannerousky. cz, odepsal a chtěli foto a už se neozvali. Vadí mi, že nejde odstoupit od kupní smlouvy kvůli hygieně, ale jinak se rouška nedá vyzkoušet, než tak, ze otevřete obal a vyzkoušíte ji. Obal u 1 roušky už byl porušený a nejsem si jistá ani těmi 4 vrstvami.
Rouška z nanovlakna s aktivním stříbrem , 1.vrstva barva/ motiv, 2. vrstva viskóza +PES filtrace, mechanických částic, 3. vrstva aktivní filtrační PA6 + Ag filtrace mikrobů ,virů, 4. vrstva krycí viskóza +PES kontaktní podložka na kůži. Kontakt info@ochrannerousky. cz, výrobce e-shop Sablo s.r.o. Revoluční 1403/28, 11000 Praha 1, IČO 085 85 105, DIČ CZ 085 85 105
Vrátím roušky a dostanu peníze zpět.
|
Tweet |
Pokud prodaná věc není při převzetí v souladu s kupní smlouvou, pak může spotřebitelka zboží reklamovat. Prodávající při prodeji zboží odpovídá kupujícímu za jakost při převzetí. Věc musí mít mimo jiné vlastnosti, které si strany ujednaly a musí se hodit k účelu, který prodávající uvádí nebo ke kterému se obvykle používá. Věc musí také odpovídat jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze a vyhovovat požadavkům právních předpisů.
Prodejce by měl reklamaci zaevidovat a sepsat reklamační protokol. Kromě výměny za novou bezvadnou věc lze požadovat přiměřenou slevu. Není-li možné věc vyměnit za bezvadnou, má spotřebitel právo na vrácení peněz.
Co se týče odstoupení od smlouvy na dálku ve lhůtě 14 dnů od převzetí, pak občanský zákoník vyjmenovává smlouvy, od kterých spotřebitel ve čtrnáctidenní lhůtě odstoupit nemůže. Jedná se mimo jiné o zboží vyjmuté z uzavřeného obalu (pokud zboží nelze dále prodávat z hygienických důvodů).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.