Počet nahlášených stížností: | 136 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den,
kontaktuji Vás ohledně obchodu, který se mi stal prostřednictvím bazoše.
Paní jsem poslala na účet 3.600,- za hodinky Apple Watch. Dopadlo to tak, že si mě všude zablokovala absolutně nereaguje ani po několika urgencích.
Údaje paní
P. Veronika,
číslo účtu 228 *** 416/0600,
kontakt: 702 *** 039
Samozřejmě mám veškeré screeny kde je vidět, že jsem byla opravdu poškozená.
Na paní jsem podala trestní oznámení a podala stížnost v bance.
Můžu Vás požádat o řešení této situace?
Děkuji a věřím, že mi pomůžete problém vyřešit. Pro prevenci ji zablokovat účet.
Děkuji moc.
Hodinky Apple Watch
Vrácení peněz zpět na účet!
|
Tweet |
Jelikož provozovatel portálu vystupuje jako zprostředkovatel vztahu dvou nepodnikatelských subjektů, které spolu nejsou ve vztahu spotřebitele a podnikatele, není ani dána působnost služby VašeStížnosti.cz, která řeší spotřebitelské spory. Stěžovateli však doporučujeme obrátit se na provozovatele portálu s žádostí o prověření subjektu s příslušnými telefonními čísly. Rovněž se dá i přisvědčit postupu spotřebitelky, využila-li Policie ČR, nicméně pro trestně právní odpovědnost bude nutné způsobení škody přesahující 5 000,- Kč. Není však vyloučena odpovědnost za přestupek.
Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.