Společnost


Ing. Radim Smička

Počet nahlášených stížností:136
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44359PODVOD NA BAZOŠI

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.08.2020, před 4 lety

Marta Gáborová

Znění stížnosti

Dobrý den,

kontaktuji Vás ohledně obchodu, který se mi stal prostřednictvím bazoše.

Paní jsem poslala na účet 3.600,- za hodinky Apple Watch. Dopadlo to tak, že si mě všude zablokovala absolutně nereaguje ani po několika urgencích.

Údaje paní
P. Veronika,
číslo účtu 228 *** 416/0600,
kontakt: 702 *** 039

Samozřejmě mám veškeré screeny kde je vidět, že jsem byla opravdu poškozená.

Na paní jsem podala trestní oznámení a podala stížnost v bance.


Můžu Vás požádat o řešení této situace?

Děkuji a věřím, že mi pomůžete problém vyřešit. Pro prevenci ji zablokovat účet.

Děkuji moc.


Produkt

Hodinky Apple Watch


Požadované řešení

Vrácení peněz zpět na účet!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2020 12:45, před 4 lety

Jelikož provozovatel portálu vystupuje jako zprostředkovatel vztahu dvou nepodnikatelských subjektů, které spolu nejsou ve vztahu spotřebitele a podnikatele, není ani dána působnost služby VašeStížnosti.cz, která řeší spotřebitelské spory. Stěžovateli však doporučujeme obrátit se na provozovatele portálu s žádostí o prověření subjektu s příslušnými telefonními čísly. Rovněž se dá i přisvědčit postupu spotřebitelky, využila-li Policie ČR, nicméně pro trestně právní odpovědnost bude nutné způsobení škody přesahující 5 000,- Kč. Není však vyloučena odpovědnost za přestupek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2020 12:21, před 4 lety

Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.