Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Při řešení mé stížnosti uvedené pod č.4398 reagovala společnost výzvou ke sdělení čísla zásilky. Nesdělila však kam toto mám zaslat. Na č.t. uvedeném na záručním listě se ozývá automat, který vyzývá k zaslání SMS ale nesděluje kam. Adresa na záručním listě je podle pošty "mrtvá".
Sdělovat úplné informace a řešení a ne pouze mlžit.
|
Tweet |
Může tedy prodávající v souladu s § 13 zákona o ochraně spotřebitele uvést adresu, na kterou mají spotřebitelé zasílat reklamované zboží.
Dobrý den,
v reklamačním řádu na www.tabletgps.cz je přesně napsané , kam zasílat a jakým způsobem zaslat. Navíc je to napsané i na voucheru slevového portálu, kde pan Klusáček tablet kupoval.
Děkuji
Walters
Hodnocení: