Společnost


Aréna Slev

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#4437Nepřevzetí zásilky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.09.2014, před 10 lety

Milan Klusáček

Znění stížnosti

Při řešení mé stížnosti uvedené pod č.4398 reagovala společnost výzvou ke sdělení čísla zásilky. Nesdělila však kam toto mám zaslat. Na č.t. uvedeném na záručním listě se ozývá automat, který vyzývá k zaslání SMS ale nesděluje kam. Adresa na záručním listě je podle pošty "mrtvá".


Požadované řešení

Sdělovat úplné informace a řešení a ne pouze mlžit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2014 11:01, před 10 lety

Může tedy prodávající v souladu s § 13 zákona o ochraně spotřebitele uvést adresu, na kterou mají spotřebitelé zasílat reklamované zboží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.9.2014 17:11, před 10 lety

Dobrý den,
v reklamačním řádu na www.tabletgps.cz je přesně napsané , kam zasílat a jakým způsobem zaslat. Navíc je to napsané i na voucheru slevového portálu, kde pan Klusáček tablet kupoval.
Děkuji
Walters

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.10.2014 09:54, před 10 lety


Milan Klusáček

Hodnocení: