Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#44370Červi v rýži Basmati

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.08.2020, před 4 lety

Jiří Otava

Znění stížnosti

Dobrý den,
asi vám neříkám nic nového, ale v pakistanské rýži basmati kg za 74,90 Kč předevčírem zakoupené jsme dnes našli značné množství červů a larev. Rychlejší a operativnější, nežli reklamace, či vráceni bylo vyplavit červy a odstranit vajíčka, přesto prodej takového zboží nepovažuji za normální v mírových dobách a zřejmě to byl můj poslední nákup tohoto zboží.
Zdravím a přeji vašemu podniku lepší zacházení s potravinami
Jiří Otava


Produkt

Basmati, Pakistan, 1 kg 74,90, Billa Brno-Lesná, Majdalenky, 12/8/2022


Požadované řešení

Vyřešili jsme raději vše svépomocí, rád bych však, kdyby tento problém do budoucna Billa vyřešila systémově.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2020 13:42, před 4 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Spotřebitel by rovněž mohl zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2020 23:11, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.