Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
asi vám neříkám nic nového, ale v pakistanské rýži basmati kg za 74,90 Kč předevčírem zakoupené jsme dnes našli značné množství červů a larev. Rychlejší a operativnější, nežli reklamace, či vráceni bylo vyplavit červy a odstranit vajíčka, přesto prodej takového zboží nepovažuji za normální v mírových dobách a zřejmě to byl můj poslední nákup tohoto zboží.
Zdravím a přeji vašemu podniku lepší zacházení s potravinami
Jiří Otava
Basmati, Pakistan, 1 kg 74,90, Billa Brno-Lesná, Majdalenky, 12/8/2022
Vyřešili jsme raději vše svépomocí, rád bych však, kdyby tento problém do budoucna Billa vyřešila systémově.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Spotřebitel by rovněž mohl zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.