Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 23.6.2020 mi přijela firma kuchyně Gora zaměřit kuchyň. Druhy den jsem poslala mail o jakou myčku Beko mám zájem, Mxčku s panelem neměli tak jsem vybrala myčku z jejich katalogu bez panelu.
Začátkem července i volali že mohou kuchyň namontovat jenže jsme jeětě neměli otvor pro digestoř tak jsme se domluvili na datu 14.7.2020. Másto příjezdu v 11hod přijeli až ve 13hod a montovali kuchyň do cca 22hod.
15.7 jsem si ráno pořádně kuchyň prohlédla a všimla jsem si jiné značky myčky než na kterou jsme byli domluvení a psala jsem kuchyni Gora mail ,,Dobrý den, jak jsme spolu telefonovali tak jsem si myčku KERNAU pořádně prohledla a vůbec se mi nelíbí. Nemá polohovatelný horní koš ani v něm nejsou sklápěcí prvky které již v me staré myčce mám a jsem na ně zvyklá. Spodní koš nemá držáky na plech, skleničky na víno, přihrádky se nedají sklopit když umývám velké hrnce..... Atd... O této myčce jsme se nikdy nebavili a několikrát jsme si potvrzovali, že chci myčku beco DIN28422 "
15.7. jsme spolu telefonovali a stěžovala jsem si že jste mi bez upozornění namontovali místo myčky Beko myčku Kernau (kterou jsem si neobjednala).
Přišel mi mail
,, Dobré ráno,
pokud myčka nebyla použita, vezmeme ji a vrátíme peníze. Pokud byla myčka používána, nemůžeme ji vzít, protože velkoobchodník nebude sbírat použité zařízení od nás."
18.7 jste přislíbili výměnu myčky. Myčka do dnešnícho dne nebyla a není připojená.
30.7. jste mi po telefonátu kdy jsem Vám oznámila, že beko myčku již mám doma poslali sms že do 14 dní si pro myčku přijedete!!!
Dnes je 14.8. to znamená že již měsíc mám kuchyň namontovanou a nemohu ji používat jelikož nemám připojenou myčku.!
Když Vám volám z mého čísla tak mi neberete telofon ale jakmile zavolám z půjčeného mobilu tak telefon zvednete???
Co je to za jednání??
Na sms nereagujete??? A v neposledné řadě když už se z jiného čísla dovolám tak mi v polovině hovoru mi telefon položíze.
od 17.- 21.8 mám dovolenou a požaduji v tomto termínu výměnu myčky a vrácení peněz za myčku kernau!!!
kernau KDI 6541 1349,- zloty
výměna myčky kernau KDI 6541 za myčku beko kterou již mám připravenou doma
|
Tweet |
Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitelka může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.