Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#44375Akce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.08.2020, před 4 lety

Jiří Sojka

Znění stížnosti

Píšu Vám ,protože začínám být celkem nespokojený s Vaší prodejnou v Havířově do které chodím a hodně uvažuji že se vrátím asi zpět do Kauflandu. Už po třetí tento rok se mi stalo ,že jsem přišel na akční nabídku a i když akce ještě běží tak zboží již není a poznámka do vyprodání zásob chybí. Dnes mi paní u pokladny sdělila ,že nejsem první kdo je nespokojený . Dnes jsem si šel nakoupit a když jsem si chtěl koupit poslední položku a to je Jagermaister co byl v akci ,tak mi bylo řečeno že už není tak 3dny a nikdo není schopen toto doobjednat. Kdyby to bylo poprvé tak nad tím mávnu rukou ,ale toto už bylo několikrát a já mám po cestě k vám blíž kaufland ,tak uvažuji o změně a řeknu Vám že nejsem sám co vím o mých známých co k Vám chodí ,že Havířovská Billa na tom není dobře a když se někdo zeptá proč to zboží není tak je kolikrát drze osočen.


Produkt

Jagermaister


Požadované řešení

Řešení je jednoduché, dostat zboží za akční cenu, proto tam chodíme a necháme další peníze za další zboží. Kdybych neměl už nakoupeno ,tak se otočím a jdu si nakoupit do kauflandu.Prostě se mi do Billy čím dál tím víc nechce


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2020 13:38, před 4 lety

Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2020 23:12, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.