Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#44378Dlouhodobá nespkojenost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.08.2020, před 4 lety

Deian Avramov

Znění stížnosti

Dobrý den, rád bych zde v několika souvětích uvedl svoji nespokojenost vůči vaší společnosti. Vše začalo přibližně před 2,5 lety, kdy mi váš zaměstnanec zavolal a nabízel mi slevu na tablet a telefon a internet na doma. Když jsme se na všem domluvili, zjistil, že nemám trvalý pobyt, tudíž jsme to nemohli dotáhnout do konce i přesto, že jsem u vás měl vše v pořádku. I přes nedokončenou objednávku a aniž bych cokoliv podepsal, jsem vám platil více než rok poplatky za modem, který jsem nikdy neviděl a přišlo se na to úplnou náhodou, když jsem s vámi řešil další problém. Potom jste mi peníze, které jsem vám posílal navíc, odečetli v další faktuře, velké díky. Každý dělá chyby, ale podle mě je otázka, jak se k tomu vaše společnost postavila...jakákoliv kompenzace? Ne. O pár měsíců později jsem chtěl rozšířit svůj tarif ze 6 čísel na 8 a překvápko - z ničeho nic jste po mně chtěli kauci na každou SIM kartu. I přesto, že jsem u vás měl vše v pořádku, nikdo mi nedokázal říct důvod, tak jsem si nechal vyjet výpis z registrů, abych zjistil, že i tam je vše v pořádku. Nedá se nic dělat, opět jsem se smířil s neúspěchem. Poté jsem ale nechal převést jedno z čísel, které bylo součástí mého tarifu, zpět na kreditové. Když jsem poté chtěl operaci vrátit zpět, opakovaně jste si žádali kauci. Řešil jsem to s vaším zaměstnancem v Brně ve Vaňkovce, kde mi bylo slíbeno, že zjistí důvod a že mi zavolá - nestalo se tak. Druhý stejný případ se mi stal před třemi týdny v OC Královo Pole, opět příslib a nic! Alespoň si ty zaměstnance proškolte, než je pustíte k pultu. Dnes jsem tedy opět jel do OC Krpole a byla tam ta stejná slečna, takže jsme to opět řešili a nakonec zjistila, že cizinci u vás mohou mít jen 4 čísla a to i přes teď už trvalý pobyt. Otázka zní,jak jsem u vás dostal tarif s 6 čísly a jestli vám přijde v pořádku, že si platím už několik měsíců 6 čísel, ale používám jen 5 a nemůžu to změnit? Nebo že tu lítám už měsíce jako úplný blbec a řeším s vámi zaplacené služby, které mají normálně fungovat? Moje telefonní číslo je 777442373, budu čekat na zpětnou vazbu a pokud se mi nepodá normálního vysvětlení a kompenzace, nejen, že od vás odejdu, ale kde budu moct, tam tyhle zkušenosti nasdílím a vy budete dál přicházet o zákazníky. S pozdravem, Avramov.


Požadované řešení

Řešení nechám na vás, pokud je to vůbec možné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2020 11:20, před 4 lety

K omezení telefonních čísel pro cizince uvádíme, že v souladu s ustanovením § 2 odst. 3 zákona 198/2009 Sb., antidiskriminační zákon, se přímou diskriminací rozumí takové jednání, včetně opomenutí, kdy se s jednou osobou zachází méně příznivě, než se zachází nebo zacházelo nebo by se zacházelo s jinou osobou ve srovnatelné situaci, a to z důvodu rasy, etnického původu, národnosti, pohlaví, sexuální orientace, věku, zdravotního postižení, náboženského vyznání, víry či světového názoru. Nepřímou diskriminací se v souladu s ustanovením § 3 odst. 1 téhož zákona rozumí takové jednání nebo opomenutí, kdy na základě zdánlivě neutrálního ustanovení, kritéria nebo praxe je z některého z důvodů uvedených v § 2 odst. 3 osoba znevýhodněna oproti ostatním. Nepřímou diskriminací není, pokud toto ustanovení, kritérium nebo praxe je objektivně odůvodněno legitimním cílem a prostředky k jeho dosažení jsou přiměřené a nezbytné. Dle ustanovení § 6 zákona č. 634/1995 Sb., o ochraně spotřebitele, prodávající nesmí při prodeji výrobků nebo poskytování služeb spotřebitele diskriminovat.

Přístup společnosti Vodafone Czech Republic a.s., je pravděpodobně založen na tom, že spotřebiteli poskytuje pouze omezené množství telefonních čísel, jedná-li se o spotřebitele s jinou národností, resp. státní příslušností. Je nutné si uvědomit, že obecně má každý svobodu vstupovat do smluvních vztahů, včetně svobodného výběru smluvního partnera a stanovení podmínek tohoto vztahu. I podnikající osoba poskytující zboží nebo služby může mít k výběru svého smluvního partnera a stanovení specifických podmínek v závislosti na osobě smluvního partnera řadu subjektivních důvodů, v tomto případě je však vždy nutné zkoumat, zda jsou takové důvody pro rozdílné zacházení objektivně odůvodněny legitimním cílem a zda jsou prostředky k jeho dosažení přiměřené a nezbytné. V řešené věci se domníváme, že tomu tak není. Výše uvedené popisuje situaci, kdy se jedná o státního příslušníka země, která není členem EU. Jedná-li se o státního příslušníka země, která je členem EU, je toto zacházení s ohledem na právní předpisy EU nepřípustné.

Co se týče komunikace s personálem společnosti, uvádíme, že v souladu s § 430 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že jednání zaměstnance společnost zavazuje. V souladu s § 3 odst. 1 písm. d) občanského zákoníku a v souladu s obecnou zásadou soukromého práva pacta sunt servanda platí, že smlouvy mají být plněny a daný slib zavazuje.

Ohledně nevyužití jednoho čísla, resp. problémům s jeho převodem atp., uvádíme následující. Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci služby, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.9.2020 10:54, před 4 lety

Dobrý den, pane Avramove,

prosím obraťte se na nás prostřednictvím Reklamačního formuláře, který najdete na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Situaci, kterou jste popsal, prověříme a odpovíme Vám e-mailem nebo zavoláme.

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2020 07:55, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2020 23:32, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.