Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 14.8.2020 jsem cestovala z Hodonína do Huštěnovic osobním vlakem 4209. V Huštěnovicích jsem nemohla otevřít dveře, požádala jsem druhého cestujícího, tomu to taky šlo těžko, ale když už se to povedlo, tak mezitím průvodčí dal pokyn k odjezdu a já stála na prvním schodku. Ještě teď mě jímá hrůza, co by se stalo, kdyby k vlaku nešel můj syn a strojvůdce nevyhlédl z okna, vlak by se rozjel a já mohla skončit pod ním.
Proč nezajistíte, aby se dveře daly otevírat normálně. Totéž se stalo mojí snaše, která cestovala se synem a dveře taky neotevřeli, takže museli jet až na další zastávku. A to určitě není ojedinělý případ, je zarážející, že tato událost se nám přihodila dvakrát v rámci rodiny během krátké doby. Kdo nahradí takto postiženým čas a nedej bože případný úraz????
Jiřina Dočkalová
Košíky
Žádám prošetření mé stížnosti a napomenutí obsluhy vlaku, aby se taková událost nemohla už opakovat. A hlavně, aby České dráhy daly do pořádku dveře od vagónů.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/