Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Zdravím Vás, dnes jsem chtěla udělat radost synovi, protoze miluje vlaky a tak jsme se vydali na vylet jen kvuli jeho radosti vlakem. Predem jsem se podivala na jizdni rad na internetu, kde nebyla ani zminka o tom, ze by mela jet nahradni autobusova doprava. To bychom pochopitelne kvuli radosti z jizdy vlakem byli radeji doma! Toto zjisteni nas cekalo az na nadrazi. Ok neda se nic delat, uz jsme sbaleni a alespon jsme videli masinky na nazdrazi. Cekame tedy na autobus spolecne s asi 20ti lidmi, v cas kdy mel vlak jiz odjizdet, bylo nahlasene desetiminutove zpozdeni. Po deseti minutach se stale nic nedeli, asi za dalsich deset minut prisla pani, ze ji mame nasledovat. Synovi jsou tri roky pendlovani sem a tam a tak dlouhe cekani -nic moc vylet! Rikala jsem si, ze nas pani vede k autobusu, ale pani nas vsechny dovedla ke dvema taxikum?!!!to jako vazne?!! Kam jedete stekla na mne, rikam ze do Loun, tak si nastupte...A vy snad mate autosedacku pro syna? Ano mame podsedak....Opravdu mam jet starou Octavkou v podsedaku se triletym synem?!!!Tak s pockejte na dalsi vlak, jede za hodinu......Pani ktera cestovala s velkym cernym psem, rekla pani taxikarka, ze to teda ma radost z toho psa.... Myslim, ze dal se vyjadrovat nemusim!!!Tato zkusenost mi na vzdy staci! Hodinu jsem tedy se synem cekala na dalsi vlak, ktery uz jel jak ma. Ale jeste jsem chtela zminit, ze za dobu cekani na nadrazi v Moste jsem se opravdu dobre necitila. Vim, nadrazi nemuze za obcany, kteri se tam pohybuji ale myslim, ze pracovnik Security, ktery se ve sve pracovni dobe vybavuje a kamaradickuje s totalne ozralymi nebo dokonce zdrogovanymi povly hovori take za vse! A to se nezminuji o jeho vzhledu, to opravdu zustava rozum stat nad tim, kdo by mel chranit, hlidat a vypada a tvari se, jako jeden z povlu!! Hnus!
Požaduji vyjadreni, zda je normalni!!!Povazovat za nahradu dopravy taxik neopatreny autosedackou pro dite!!!!
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/