Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44387Nahradni doprava taxikem?!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
15.08.2020, před 4 lety

Radka Nezbedová

Znění stížnosti

Zdravím Vás, dnes jsem chtěla udělat radost synovi, protoze miluje vlaky a tak jsme se vydali na vylet jen kvuli jeho radosti vlakem. Predem jsem se podivala na jizdni rad na internetu, kde nebyla ani zminka o tom, ze by mela jet nahradni autobusova doprava. To bychom pochopitelne kvuli radosti z jizdy vlakem byli radeji doma! Toto zjisteni nas cekalo az na nadrazi. Ok neda se nic delat, uz jsme sbaleni a alespon jsme videli masinky na nazdrazi. Cekame tedy na autobus spolecne s asi 20ti lidmi, v cas kdy mel vlak jiz odjizdet, bylo nahlasene desetiminutove zpozdeni. Po deseti minutach se stale nic nedeli, asi za dalsich deset minut prisla pani, ze ji mame nasledovat. Synovi jsou tri roky pendlovani sem a tam a tak dlouhe cekani -nic moc vylet! Rikala jsem si, ze nas pani vede k autobusu, ale pani nas vsechny dovedla ke dvema taxikum?!!!to jako vazne?!! Kam jedete stekla na mne, rikam ze do Loun, tak si nastupte...A vy snad mate autosedacku pro syna? Ano mame podsedak....Opravdu mam jet starou Octavkou v podsedaku se triletym synem?!!!Tak s pockejte na dalsi vlak, jede za hodinu......Pani ktera cestovala s velkym cernym psem, rekla pani taxikarka, ze to teda ma radost z toho psa.... Myslim, ze dal se vyjadrovat nemusim!!!Tato zkusenost mi na vzdy staci! Hodinu jsem tedy se synem cekala na dalsi vlak, ktery uz jel jak ma. Ale jeste jsem chtela zminit, ze za dobu cekani na nadrazi v Moste jsem se opravdu dobre necitila. Vim, nadrazi nemuze za obcany, kteri se tam pohybuji ale myslim, ze pracovnik Security, ktery se ve sve pracovni dobe vybavuje a kamaradickuje s totalne ozralymi nebo dokonce zdrogovanymi povly hovori take za vse! A to se nezminuji o jeho vzhledu, to opravdu zustava rozum stat nad tim, kdo by mel chranit, hlidat a vypada a tvari se, jako jeden z povlu!! Hnus!


Požadované řešení

Požaduji vyjadreni, zda je normalni!!!Povazovat za nahradu dopravy taxik neopatreny autosedackou pro dite!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2020 13:02, před 4 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.