Počet nahlášených stížností: | 710 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 21 |
2.11.2019 kúpila sestra v aaauto auto. 10.2.2020 praskla na aute ojnica. Podala reklamáciu v aaauto. Auto bolo rozobratie u machanika ktorý mal dodať nejaké fotky do aaauto.medzitym nám prišlo zamietnutie reklamácie z aaauto. Auto sme odviezli do autorizovaného servisu suzuki a dali sme si spraviť znalecký posudok. Ktorého záverom je ze na aute v dobe predaja bola skrytá závada. Dnes sme boli v aaauto a pán manažér nám povedal ze si mame napísať na centrálu s tým ze so zamietnutí reklamácie nesúhlasíme.
Suzuki Grant vitara 2006 2.0benzin 103kw kód motoru j20a
Samozrejme zaplatenie trov odtah1500kcrozobratie motoru 10 000kc a znalecký posudok 15 000kc.a oprava auta poprípade vrátenie peňazí
|
Tweet |
Vyšel-li znalecký posudek ve prospěch spotřebitele, přičemž reklamace byla prodejcem zamítnuta v neprospěch spotřebitele, lze konstatovat, že reklamace nebyla provedena ve stanovené době (30 dní nebo individuálně sjednaná doba) řádným způsobem. Pokud prodávající nevyřídí reklamaci řádně a včas, jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle ustanovení § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Prodávající má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku.
Vyšel-li znalecký posudek ve prospěch spotřebitele, je tím výrazně "vylepšena" důkazní pozice spotřebitele v případném soudním sporu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Koutná,
Vaši záležitost jsem prověřila s kolegy z reklamačního oddělení. Kolegové mne informovali, že žádali o dodání zmiňovaného znaleckého posudku, ev. o přistavení auta. Je potřeba věc dořešit na pobočce buď přistavením auta, nebo dodáním znaleckého posudku.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Kópie znaleckého posudku vám byla doručená dne 20.8.2020.
Z přiloženého podacího lístku vyplývá, že spotřebitelka zaslala písemnosti doporučeně na adresu sídla společnosti dne 17. 8. 2020, takže je velmi pravděpodobné, že k doručení došlo právě v den, který spotřebitelka uvádí, tj. 20. 8. 2020.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Vážená paní Koutná,
mám informaci, že se kolegové reklamací znovu zabývali. Reklamace byla tedy znovu posouzena a já věřím, že jste o novém výsledku byla kolegy již informována. Dejte pak prosím vědět, jak jste byla spokojená.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Áno na moju sťažnosť ste reagovali. Chcem poprosiť pracovníkov vašestížnosti o radu ako ďalej postupovať. V prílohe zasielam odfotene vyjadrenie spoločnosti aaauto. Véd spoločnosť aaauto úplne ignoruje záver znaleckého posudku kde je jasne napísané že v dobe predaja automobilu bola na vozidle závada a to skrytá.
Stížnost přeřazujeme zpátky na spotřebitelku a prosíme o zaslání celého vyjádření (ideálně prosíme v jednom archivu, případně naskenované do jednoho dokumentu). Děkujeme.
Nejde mi vložiť viac súborov naraz. Tu je pokračovanie. Rada by som sem dala aj celý znalecký posudok ale neviem ako nato nakoľko sa súbory dajú nahrávať iba po jednom.
Děkujeme za zaslání další části vyjádření. Jak uvádí spotřebitelka, je přinejmenším zarážející, že ve vyjádření společnosti není nijak reagováno za znalecký posudek, který byl zaslán, a podle všeho doručen, ještě před odesláním vyjádření ze strany společnosti. Pokud společnost odmítá na odborně vznesené námitky ze strany spotřebitelky reagovat touto formou, bohužel nezbývá jiné řešení, než se obrátit na advokáta a věc řešit s jeho pomocí prostřednictvím soudu. K vyhledání advokáta může spotřebitelka využít vyhledávač České advokátní komory (https://vyhledavac.cak.cz/), případně databázi na našich stránkách (https://www.dtest.cz/advokati).
Stížnost ještě přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Dobrý den,
záležitost byla prověřena a následně uzavřena s původním stanoviskem.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Vzhledem k postoji společnosti a tomu, že je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme. V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.