Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Internetové připojení kabelem od samého začátku nefunguje správně, tiskárna se vůbec nepodařilo připojit, internet v televizi plné nefunguje a opakovaně vypadává . Vše se řeší jen po telefonu ,návštěva technika není vůbec možná.
Donutí zákazníka cestovat na prodejnu, reklamovat router a tím pádem jste bez internetu! Super služby!
Pevný internet
Alespoň nahradni router po dobu vyřízení reklamace. Na prodejně v Globusu v Pardubicích mají na tak maličké město jeden !
|
Tweet |
Pokud by šlo o závadu na straně společnosti, a nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Dobrý den, paní Zemanová,
mrzí mě, že máte potíže s pevným internetem. Rádi se na to s Vámi podíváme, když nám pošlete podrobnější informace přes https://tam.je/dotazdtest.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.