Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#44393Pevný internet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.08.2020, před 4 lety

Jitka Zemanová

Znění stížnosti

Internetové připojení kabelem od samého začátku nefunguje správně, tiskárna se vůbec nepodařilo připojit, internet v televizi plné nefunguje a opakovaně vypadává . Vše se řeší jen po telefonu ,návštěva technika není vůbec možná.
Donutí zákazníka cestovat na prodejnu, reklamovat router a tím pádem jste bez internetu! Super služby!


Produkt

Pevný internet


Požadované řešení

Alespoň nahradni router po dobu vyřízení reklamace. Na prodejně v Globusu v Pardubicích mají na tak maličké město jeden !


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.8.2020 09:59, před 4 lety

Pokud by šlo o závadu na straně společnosti, a nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.8.2020 12:55, před 4 lety

Dobrý den, paní Zemanová,

mrzí mě, že máte potíže s pevným internetem. Rádi se na to s Vámi podíváme, když nám pošlete podrobnější informace přes https://tam.je/dotazdtest.

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2020 20:02, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2020 10:20, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.