Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, koupil jsem si mikinu za 820kč z jejich stránky, a zajímalo by mě, kdy posílají email, že se zboží odeslalo a je na cestě, když se na jejich stránkách píše "Do 24 hodin". Podle recenzí, které jsem si přečel (už bohužel po zakoupení produktu, jsem ušel k závěru, že své peníze už neuvidím, protože peníze jak to tak vypadá nevracejí a zboží koukám taky moc nechodí. Jsem student, nevydělávám tolik peněz takže 800 je pro mě dost. Stále doufám, že mi produkt aspoň příjde celý.. nic víc nechci. Ale zpět k věci. Po kolika dnes Vám přišel email o tom, že je zboží na cestě? Teda pokud vůbec přišel. Děkuji.
elikost - L, Stylová Pánská mikina
Poprosil bych aby mi odeslali email s tím, že je produkt na cestě abych se nemusel tolik stresovat, a aby mi samozřejmě i produkt došel domů. Fakt nechci usínat s tím, že jsem nějakým čávům z Prahy co dovážejí z Číny odevzdal 800 stovku jen tak.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.