Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
23.4.2020 jsme si objednali sedací soupravu hnědé barvy. Cena včetně dopravy byla 35 624 Kč.
Sedací soupravu jsme zaplatili při převzetí 4.7.2020. Po podrobném prohlédnutí jsme však zjistili, že se barva liší od objenané - je červená.
4.7.2020 jsme tedy ihned podali reklamaci se žádostí o výměnu zboží. Požadovali jsme výměnu zboží - dodání sedací soupravy hnědé barvy tak, jak jsme si objednali a zaplatili.
Reklamační oddělení nám slíbilo, že sedací soupravu v hnědé barvě objednají a zároveň zajistili svoz té špatně doručené sedací soupravy.
22.7.2020 byla vyzvednuta sedací souprava červené barvy, co jsme si neobjednali. Jako důvod omylu, uvedli chybu v E-shopu.
Následně jsme museli urgovat reklamační oddělení XXXLutz několikrát a oni celou tuto situaci přehodili na kamennou pobočku XXXLutz v Ostravě s tím, že si tam máme zajít vybrat podle vzorníku barev tuto danou sedací soupravu, kterou máme zaplacenou. Telefonicky mě ubezpečili, že nebudeme muset nic doplácet. My jsme chtěli doručit objednanou sedací soupravu v hnědé barvě, případně jsme byli ochotni akceptovat černou.
Reklamační oddělení XXXLutz neustále zdržovalo a nutili nám, abychom si nechali vrátit peníze a pak abychom si udělali novou objednávku na ostravské pobočce. Toto jsme nechtěli akceptovat, protože na ostravské prodejně nám řekli, že cena bude 52 000 Kč, což je o cca 16 000Kč více, než jsme platili.
Aktuálně tedy nemáme žádnou sedací soupravu. Nemáme ani peníze, které jsme zaplatili.
SEDACÍ SOUPRAVA CELINA HOME, kůže hnědá, artikl číslo 000306000842
Požadujeme dodání sedací soupravy, kterou jsme si řádně objednali a zaplatili. Pokud není možné doručit v hnědé barvě, jsme ochotni akceptovat černou barvu. Není přípustné, abychom cokoliv dopláceli.
|
Tweet |
Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.