Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, v e-shopu jsem zakoupil el.pilku Parkside,na které se mi v záruční lhůtě objevila závada a je tudíž nefunkční. Na písemnou reklamaci mi Lidl odpověděl,že to oznámili servisu a ten má 30 dnů na reakci.Jenže vadný výrobek nepožadovali, ani mi nesdělili adresu na kterou bych pilku zaslal. Mám ji tudíž stále doma. Nechápu proč mám čekat, když závada se objevila po 1 roce z dvouleté zár.lhůty. Jde tedy o jasný případ reklamace. Na moji námitku již LIDL nereagoval. Domnívám se, že jde o nesprávný přístup k zákazníkům a nesprávný způsob řešení reklamace.
Děkuji, s pozdravem
Jaromír Grygera
Bez odkladu přebrat do opravy vadný výrobek nebo vrátit peníze.
|
Tweet |
Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Grygero,
nastalá situace nás mrzí a za prodlevu při řešení Vašeho dotazu se omlouváme. Předáme Váš podnět odpovědným kolegům, aby se Vám ozvali.
Děkujeme za trpělivost. S pozdravem
Lidl Česká republika
Pevně doufám, že se reklamace vyřeší, také proto,že se již blíží 30 denní lhůta. Nemohu uvěřit přístupu německého obchodního řetězce. Příště si nákup podobného zboží pořádně rozmyslím a dám přednost tuzemským obchodníkům.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: finanční prostředky mi byly vráceny. Této značce se již budu vyhýbat.