Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#44405Reklamace vadného výrobku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.08.2020, před 4 lety

Jaromír Grygera

Znění stížnosti

Dobrý den, v e-shopu jsem zakoupil el.pilku Parkside,na které se mi v záruční lhůtě objevila závada a je tudíž nefunkční. Na písemnou reklamaci mi Lidl odpověděl,že to oznámili servisu a ten má 30 dnů na reakci.Jenže vadný výrobek nepožadovali, ani mi nesdělili adresu na kterou bych pilku zaslal. Mám ji tudíž stále doma. Nechápu proč mám čekat, když závada se objevila po 1 roce z dvouleté zár.lhůty. Jde tedy o jasný případ reklamace. Na moji námitku již LIDL nereagoval. Domnívám se, že jde o nesprávný přístup k zákazníkům a nesprávný způsob řešení reklamace.

Děkuji, s pozdravem

Jaromír Grygera


Požadované řešení

Bez odkladu přebrat do opravy vadný výrobek nebo vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.8.2020 01:29, před 4 lety

Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.

Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.8.2020 14:19, před 4 lety

Dobrý den, pane Grygero,

nastalá situace nás mrzí a za prodlevu při řešení Vašeho dotazu se omlouváme. Předáme Váš podnět odpovědným kolegům, aby se Vám ozvali.

Děkujeme za trpělivost. S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.8.2020 18:51, před 4 lety


Jaromír Grygera

Pevně doufám, že se reklamace vyřeší, také proto,že se již blíží 30 denní lhůta. Nemohu uvěřit přístupu německého obchodního řetězce. Příště si nákup podobného zboží pořádně rozmyslím a dám přednost tuzemským obchodníkům.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2020 19:28, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.11.2020 20:45, před 4 lety


Jaromír Grygera

Hodnocení:

Komentář: finanční prostředky mi byly vráceny. Této značce se již budu vyhýbat.