Společnost


UrbanTrend s.r.o. v likvidaci

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#44408Nedoručené zboží nad 90 dní

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.08.2020, před 4 lety

Silvia Tuharska

Znění stížnosti

Zdravím,

Rada by som podala sťažnosť na stránku Lumeo.cz kde som 27.3.2020 objednala tovar - dezinfekčný sprej 3x 300ml v hodnote 505kč. Na stránke mali napísané pri produktoch napísané, že odosielajú do 24h takže som hnedň objednala keďže v tej chvíli nikde v obchode neboli dostupné tieto produkty. Keďže sa tak nestalo 01.04. Som písala na podporu, že stále tovar nemám. V tedy mi bolo povedané, že doručenie trvá 5 až 30 dní a že tovar je na ceste. Tak som ďalej čakala. 05.05. Som znovu napísala na podporu a to mi už bolo povedané,
Že doručenie trvá max. 60 dní. Žiadala som o navrátenie peňazí lebo tovar už nepotrebujem a došlo k porušeniu doby doručenia. Na to mi bolo povedané, že to nie je možné lebo objednávka bola spracovaná. Tak som čakala na doručenie no do dnešného dňa som nič neobdržala ani peniaze ani tovar. A problém je, že lumeo.cz už na stránkach ani nepredáva tovar ktorý nedoručili takže už nemajú ani čo doručiť


Produkt

Dezinfečné prostriedky


Požadované řešení

Žiadam o navrátenie sumy 505kč ktorú som previedla na ich účet lumeo keďže tovar ktorý som 27.3. Objednala už stiahli z predaja
Částka: 505,00 Kč
Číslo účtu: 2001696504/2010
Variabilní symbol: 18153


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.8.2020 01:03, před 4 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2020 22:21, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.