Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Společnost nedodala správné zboží a na email ve kterém reklamuji a žádám o dodání správného s tím, že určitě nehodlám platit další poštovné nereagují. Měl jsem objednán obal na mobil Sony xperia Z Ultra a měl to být obal L39H, který i správně uvedli a ocenili ve faktuře a dodali malý L36H. Chápu, že splést se může každý, ale měl by si za zbrklost nést důsledky sám a ne to házet na zákazníky, zvlášť, když je to můj první nákup u nich. Zdá se, že byl i poslední.
Pouzdro Jelly Case na Sony xperia Z Ultra(C6833) - má to být L39H
Chci buď správný obal nebo peníze zpět. A nebudu platit další poštovné. Pokud budu vracet ten, co mi poslali, oni zaplatí náklady s tím spojené.
|
Tweet |
Pokud zboží neodpovídá dohodě, jedná se o tzv. nesplněnou jakost při převzetí, kdy má spotřebitel v rámci uplatněné reklamace nárok na to, aby mu bylo dodáno zboží, které odpovídá smlouvě. Není-li to možné, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Jedná se o reklamační řízení, které podhléhá podmínkám stanoveným v § 19 zákona o ochraně spotřebitele a musí být vyřízeno nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace.
Při oprávněné reklamaci náleží spotřebiteli dle § 1924 občanského zákoníku náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění reklamace.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.