Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 14.8.2020 v 7:9 ráno mi přišla zpráva o doručení zboží mezi 10-12 hod jelikož jsem po operaci kolene tak jsem doma nikdo se neozval nenapsal jen mi přišla zpráva že zboží máme na písečné v květince volal jsem na Ppl a tvrdily mi že mi před desátou volal tak to je divné že nemám zmeškaný hovor ,zdál jsem o znovu doručení objednávky do bytu a to už nejde .Tak nevím proč si za takové služby berou peníze když si pro to musíme jezdit to je zlodejina a drzost vzít si 103 Kč a nic proto neudělat .Toto se mi stalo už asi po třetí ale to jsem byl v práci ale teď když marodím tak to mi asi vždy posílaly je SMS
Už nikdy česká pošta a budu vědět kde to mám nebaví mě objíždět PPL podivné výdejní místa
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.