Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#44423Nedoručena zásilka 40188210234

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.08.2020, před 4 lety

Marek Eisenhammer

Znění stížnosti

Dne 14.8.2020 v 7:9 ráno mi přišla zpráva o doručení zboží mezi 10-12 hod jelikož jsem po operaci kolene tak jsem doma nikdo se neozval nenapsal jen mi přišla zpráva že zboží máme na písečné v květince volal jsem na Ppl a tvrdily mi že mi před desátou volal tak to je divné že nemám zmeškaný hovor ,zdál jsem o znovu doručení objednávky do bytu a to už nejde .Tak nevím proč si za takové služby berou peníze když si pro to musíme jezdit to je zlodejina a drzost vzít si 103 Kč a nic proto neudělat .Toto se mi stalo už asi po třetí ale to jsem byl v práci ale teď když marodím tak to mi asi vždy posílaly je SMS


Požadované řešení

Už nikdy česká pošta a budu vědět kde to mám nebaví mě objíždět PPL podivné výdejní místa


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2020 12:46, před 4 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2020 09:43, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.