Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#44426Nevyžádané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.08.2020, před 4 lety

Petr Šolc

Znění stížnosti

Reagoval jsem na nákup testovacího balíčku vitamín C+ Ester-C.Ten jsem obdržel a zaplatil.Pak mi přišla znovu výzva že mám na poště další dobírku na to jsem nereagoval-nic jsem dalšího neobjednal.Tedˇjsem dostal upomínku že nám nevyžádané(a nevyzvednuté)zboží+pokutu zaplatit.Jsem invalida a tolik vitamínu zase nepotřebuji.


Produkt

vitamínC


Požadované řešení

Okamžité zrušení členství


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2020 08:05, před 4 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud to tak není, jedná se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.8.2020 10:32, před 4 lety

Vážený pane Šolci,

děkujeme Vám za zaslaný podnět.

Dovolte mi Vás informovat, že na Vaší zákaznické kartě evidujeme jednorázovou webovou objednávku produktu Vitamín C+, kterou jsme obdrželi v červnu 2020. Na základě této objednávky Vám byl produkt odeslán, s termínem doručení okolo 9.6.2020, přičemž součástí balíčku byla také faktura ve výši 49,- Kč.
Bohužel, tato úhrada nebyla k dnešnímu dni na našem účtu připsána a z tohoto důvodu Vám bylo zasláno první a následně druhé upozornění na dlužnou částku a výzvu k úhradě.
Uvádíte, že jste fakturu zaplatil, ráda bych Vás proto požádala o zaslání ústřižku ze složenky, popřípadě kopie z bankovního výpisu (sken), abychom mohli platbu dohledat.
V případech, kdy např. zákazník neuvede, při úhradě bankovním převodem, variabilní a specifický symbol, platba se s příslušnou fakturou nespáruje. Pro zaslání požadovaných dokladů je možno využít emailovou adresu info@naturamed.cz.

Dovolte mi Vás také informovat, že jiný produkt, kromě zmíněného Vitamínu C+ Vám naše společnost nezaslala, jednalo se o jednorázovou záležitost.

Závěrem mi dovolte Vás ujistit, že Vaše osobní údaje byly předány k výmazu příslušnému oddělení.

Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.

S pozdravem

NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.8.2020 13:55, před 4 lety


Petr Šolc

V tom případě jsem byl hloupi a naletel postakovi kteri me vitaminy predal a ja mu zaplatil.Ptam se proč dalsi vitaminy a proc ve schrance zadne upozorneni ani od vas ani od posty.Az za dva mesice-podivne Vcera jsem zaslal na vasi adresu vyrovnani ke kteremu nemelo vubec dojit.Ten dopis mam ulozeny a jedna se o vihrusku. Zvazuji pravni kroky.S pozdavem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.8.2020 08:56, před 4 lety

Vážený pane Šolci,

Vaše negativní zkušenost s poštovním doručovatelem nás velice mrzí, ale skutečně, platbu dobírkou naše společnost neakceptuje. Můžete podat stížnost přímo u České pošty, na konkrétního doručovatele. Úhrada 49,- Kč v termínu splatnosti na našem účtu bohužel připsána nebyla, poté systém odeslal upozornění na dlužnou částku. K dnešnímu dni žádnou neuhrazenou pohledávku neevidujeme, zákaznická karta byla zablokována a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.

Děkujeme za pochopení a přejeme Vám pěkný den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.8.2020 14:11, před 4 lety


Petr Šolc

Hodnocení: