Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Reagoval jsem na nákup testovacího balíčku vitamín C+ Ester-C.Ten jsem obdržel a zaplatil.Pak mi přišla znovu výzva že mám na poště další dobírku na to jsem nereagoval-nic jsem dalšího neobjednal.Tedˇjsem dostal upomínku že nám nevyžádané(a nevyzvednuté)zboží+pokutu zaplatit.Jsem invalida a tolik vitamínu zase nepotřebuji.
vitamínC
Okamžité zrušení členství
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud to tak není, jedná se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Šolci,
děkujeme Vám za zaslaný podnět.
Dovolte mi Vás informovat, že na Vaší zákaznické kartě evidujeme jednorázovou webovou objednávku produktu Vitamín C+, kterou jsme obdrželi v červnu 2020. Na základě této objednávky Vám byl produkt odeslán, s termínem doručení okolo 9.6.2020, přičemž součástí balíčku byla také faktura ve výši 49,- Kč.
Bohužel, tato úhrada nebyla k dnešnímu dni na našem účtu připsána a z tohoto důvodu Vám bylo zasláno první a následně druhé upozornění na dlužnou částku a výzvu k úhradě.
Uvádíte, že jste fakturu zaplatil, ráda bych Vás proto požádala o zaslání ústřižku ze složenky, popřípadě kopie z bankovního výpisu (sken), abychom mohli platbu dohledat.
V případech, kdy např. zákazník neuvede, při úhradě bankovním převodem, variabilní a specifický symbol, platba se s příslušnou fakturou nespáruje. Pro zaslání požadovaných dokladů je možno využít emailovou adresu info@naturamed.cz.
Dovolte mi Vás také informovat, že jiný produkt, kromě zmíněného Vitamínu C+ Vám naše společnost nezaslala, jednalo se o jednorázovou záležitost.
Závěrem mi dovolte Vás ujistit, že Vaše osobní údaje byly předány k výmazu příslušnému oddělení.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
V tom případě jsem byl hloupi a naletel postakovi kteri me vitaminy predal a ja mu zaplatil.Ptam se proč dalsi vitaminy a proc ve schrance zadne upozorneni ani od vas ani od posty.Az za dva mesice-podivne Vcera jsem zaslal na vasi adresu vyrovnani ke kteremu nemelo vubec dojit.Ten dopis mam ulozeny a jedna se o vihrusku. Zvazuji pravni kroky.S pozdavem.
Vážený pane Šolci,
Vaše negativní zkušenost s poštovním doručovatelem nás velice mrzí, ale skutečně, platbu dobírkou naše společnost neakceptuje. Můžete podat stížnost přímo u České pošty, na konkrétního doručovatele. Úhrada 49,- Kč v termínu splatnosti na našem účtu bohužel připsána nebyla, poté systém odeslal upozornění na dlužnou částku. K dnešnímu dni žádnou neuhrazenou pohledávku neevidujeme, zákaznická karta byla zablokována a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám pěkný den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Hodnocení: