Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#44437Reklamace vyúčtování

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.08.2020, před 4 lety

Miroslav Leitl

Znění stížnosti

První faktura a hned cca o 1200,-Kč více, než bylo smluveno a podepsáno.
Toho času jsem byl v NL a došlo mi mých 4gb dat co mám v tarifu. V tu chvíli skoro ihned volali ze společnosti, že na čísle došly data, jestli je chceme navýšit jednorázově o 2gb za cenu cca 200,-Kč Operátorka začala s tím, že navýší čísla které jsme nechtěli, včetně dětí u kterých jsme důrazně řekli, že to nepotřebují a že u nich navýšení nechceme. Že chceme jen pro 2 čísla u dospělých. Operátorka řekla dobrá tedy. Na což má žena ještě jednou položila dotaz jestli opravdu 200,-Kč za obě čísla po 2gb. Operátorka potvrdila, že ano, přesně tak. Slíbila i, že zablokuje automatické navýšení dat u dětí. Což se také nestalo. Zjistili jsme u dalšího operátora, který nás na to upozornil a navýšení skutečně zablokoval. Když přišlo vyúčtování, tak místo 2700,-Kč včetně onoho navýšení dat za 200,-Kč přišlo k zaplacení 3743,-Kč. S tím, že data byla navýšena a spoplatnena i detem za nesmyslné částky.
4.8.byla podána reklamace na vyúčtování s tím, že se nám někdo ozve. Je to již 13 dní a ještě se nikdo neozval. Lhůta k zaplacení končí za týden.


Produkt

Nesmyslné vyúčtování


Požadované řešení

Předělat vyúčtování tak, jak bylo jasně domluveno.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2020 07:29, před 4 lety

Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne poskytnutí služby. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.8.2020 14:34, před 4 lety

Hezký den,
mrzí mne vaše nespokojenost a jestliže máte ve vyúčtování nějaké nesrovnalosti, nicméně bez konkrétních údajů nemáme možnost nastavení vašich služeb prověřit. Poprosím o doplnění telefonního čísla a pro ověření i data narození.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.8.2020 15:55, před 4 lety


Miroslav Leitl

774072188 a 29.11.1984

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.9.2020 14:55, před 4 lety

Dobrý den,

děkujeme za doplnění. Vidím, že již máte na dané vyúčtování podánu reklamaci z 30. 8. 2020. Kolegové tedy vše prověří a nejpozději do jednoho kalendářního dne od podání podnětu Vám zašlou vyjádření.

S pozdravem

Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2020 11:57, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.10.2020 13:03, před 4 lety


Miroslav Leitl

Hodnocení: