Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, jsem úplně na chlup stejný případ jaký popisovala paní Karin Poláčková.
27.5. Zakoupen telefon iPhone 7 za částku 3950,- + 150,- poštovné.
Doručen mi byl vadný, nefunkční kus. Po telefonické domluvě s p. Troppem jsem tlf obratem zaslala zpět.
2.6. přišel mail o přijaté reklamaci, která bude vyřízena nejpozději do 2.7.
Nic se nedělo a po mnoha urgencích mi p. Tropp napsal, ať pošlu písemné odstoupení od smlouvy. Po té přišel mail, ze do 3.8.2020 mi vrátí peníze. Peníze se mi nevrátily a p. Tropp opět dělá mrtvého brouka.
iPhone 7 32GB Black, sériové číslo: 355342084248977
Chci vrátit peníze.
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelkou nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.
Nevyřídí-li prodávající reklamaci včas, porušuje zákon o ochraně spotřebitele a tím se dopouští přestupku, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že podnikatel porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.