Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#44446Storno objednávka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.08.2020, před 4 lety

iveta janošcová

Znění stížnosti

Dobrý den,jelikož namám do dnešniho dne settobox,tak nevidím duvod proč bych měla platit aktivaci.bylo mi řečeno že ho nedostanu i když jsem platila depozit ve výší 2000 kč.Jelikož mi na pobočce v Uničově objednávku 25.7.2020 stornovali,z duvodu ne moji chyby,ale z vaší strany,že ho nedostanu.Ke dni 1.8.2020 jsem ukončila smlouvu z vaší společnostia 7.8.2020 mi přišla dobírka ve vyší 2039 kč opet zas platit.Poslala jsem objednávku zpátky na vaší společnost,jelikož nevím co bych zas měla platit,když už jsem zaplatila depozit 2000 kč což mi bylo řečeno na pobočce v Uničově.Nebyla to chyba z mojí strany tak nevidím proč bych měla platit aktivaci settoboxu,když ho vubec nemám.Číslo objednávky OY7NHVX.Janošcová 724128773 email janoscovaivetka@seznam.cz


Požadované řešení

Vrátit depozit va vyšší 2000 kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2020 14:51, před 4 lety

Pokud společnost ukončila se spotřebitelkou dohodou (popř. jiným způsobem) závazek, jehož předmětem bylo patrně poskytnutí koncového zařízení, přičemž toto zařízení nebylo spotřebitelce nikdy dodáno, nemá společnost oprávnění se po zániku závazku domáhat zaplacení částky, která patrně odpovídá původně sjednanému plnění.

Zároveň platí, že pro případ, kdy spotřebitelka vůbec neobdržela předmět smlouvy, za nějž poskytla společnosti zálohu, a závazek mezi ní a společností zanikl dohodou, má spotřebitelka nárok na vrácení zálohy, neboť ta logicky už nemůže sloužit (a v řešené věci patrně ani nikdy nesloužila) svému účelu.

Závěrem upozorňujeme, že ohledně povahy závazku nemáme k dispozici bližší informace a vycházíme do jisté míry pouze z předpokladů. Pokud by koncové zařízení např. nebylo předmětem separátní smlouvy, ale bylo zahrnuto pod smlouvu o poskytování vysílání/připojení atp., právní hodnocení by mohlo být odlišné. K tomu však nemáme uvedeny v obsahu stížnosti žádné údaje, ze kterých by se dalo vycházet.

Pokud neexistuje relevantní právní důvod, na jehož základě společnost stále nevrátila spotřebitelce poskytnutou zálohu za nikdy nedodané koncové zařízení, získala by společnost majetkový prospěch bez právního důvodu. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost vrátit bezdůvodné obohacení bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Společnost je proto vhodné vyzvat k vydání bezdůvodného obohacení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.9.2020 15:12, před 4 lety

Pěkný den,
dle detailní kontroly jsem zjistil, že již byla vaše stížnost vyřešena našimi specialisty s tím, že je depozit již na cestě k vám.
Za komplikace se omlouváme.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2020 23:41, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2020 16:03, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.